Miss Nowego Jorku zakochała się w Polaku i przeprowadziła do Wałbrzycha

Miss Nowego Jorku zakochała się w Polaku i przeprowadziła do Wałbrzycha

Miss Nowego Jorku zakochała się w Polaku i przeprowadziła do Wałbrzycha

Więcej filmików z udziałem tej sympatycznej pary można zobaczyć na kanale "Therapeutic Mama" <<--

I kilka fajnych i śmiesznych   kometarzy internautów (z wykop.pl):

yuio: "dla dziewczyny to na pewno będzie survival, z tego co widzę to ona tam wszystko ogarnia, nawet meble skręcała sama będąc w ciąży, a ten irek tylko chodzi z jakimiś wisiorami na szyi xD Polki nie wychodzcie za polaków.. xD"

olabogaxm:  "bardzo ciekawa para. Fajni ludzie, ktory zyja swoim rytmem, swoim zyciem, itd
On: Widać ze kolo jest nieco przywieszony. Artysta - wolna dusza. Najpewniej eks hipis
Ona: Ladna, bardzo ciepła osoba"

gavin442: "Gdyby to był vlog Polki, która wyszła za czarnego mistera Nowego Jorku i z nim zamieszkała w szałasie oburzonych komentarzy wykopowych stulejarzy nie byłoby końca ( ͡° ͜ʖ ͡°")

Re: Miss Nowego Jorku zakochała się w Polaku i przeprowadziła do Wałbrzycha

Re: Miss Nowego Jorku zakochała się w Polaku i przeprowadziła do Wałbrzycha

wróżka Indygo
Bardzo oryginalna para. Obejrzałam kilka filmików i...jak wszędzie...nie obyło się bez hejtu. Niektórych tak razi różnica wieku, że nie widzą kochających się ludzi, fajnej rodziny, wspólnych celów i wiedzy, którą się dzielą.
Myślę, że ich spotkanie i ta różnica wieku jest tym dobrym, a nie złym.
Komentujący oglądają ich osobno i porównują, ale oni tacy są dzięki sobie. Taka para zdarza się raz na tysiące.