Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2024 (typujemy wyniki fazy grupowej)

Re: Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2024 (Obstawiamy wyniki fazy grupowej)

W tej sytuacji,po 1 2 z Holandia,nie wypada nam nie wygrac z Austrią...Hola,hola,nie tak prosto...Niestety,przewiduje porazke. Chyba,ze Probierz znow zaskoczy czyms spektakularnym,np.wprowadzi do gry 12 tego zawodnika;) Koguciki nic nie pokazaly z Austrolami...Ale oni turniejowcy,rozkrecaja sie az do finalu)) Austrole zabijaki,jak nasze chlopaki sie przeciwstawia?:( No ale nic...Typuje Polskie na mistrza swiata:))A co,raz sie zyje,energia pozytywna niech sie rozsiewa po globie:)
W sumie mysle,ze jakims cudem wyjda z grupy..Niech strzelaja,bo bede sie liczyc bramki...."Na szczescie" Mbape unieszkodliwiony przez Austroli..Przykre,ale potrzebne nam w tej sytuacji;)

Re: Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2024 (typujemy wyniki fazy grupowej)

Moje prognozy wyników dwóch pierwszych meczów okazały się trafne, ...ale odwrotnie, to może dzisiaj (z Francją) też będzie na odwrót? Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i dziękuję za komentarze w tym wątku! :)

Re: Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2024 (typujemy wyniki fazy grupowej)

Kawusia
er="0"/>

Re: Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2024 (typujemy wyniki fazy grupowej)

MaryLou
Tez duzo energii wysylasz...szkoda,ze negatywnej, ale coz ..z Boginiami sie nie dyskutuje:))No coment:)

Re: Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2024 (typujemy wyniki fazy grupowej)

No widzisz Szu,a ja zgadlam! Polska mistrzem swiata;)
Tez dzieki za zabawe!
PS. Jak na nasza druzyne=dobry turniej.. Zamykamy..Otwieramy nowy rozdzial..:) Do jesieni !

Re: Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2024 (typujemy wyniki fazy grupowej)

Przyłaszczka
Na pewno wszyscy kibicowaliśmy naszym chłopakom. Możliwe, że ja z Kawusią słabiej. Ja akurat z prostej przyczyny, jakoś mnie to nie wciąga, są oczywiście tego plusy dodatnie- piwo mogę Wam donosić z Lidla :)))

Szkoda, że tak wyszło, ale chyba byliśmy w trudnej grupie i nikt za bardzo nie wierzył, że się z niej uda wyjść naszym. Zagrali nawet nieźle, słyszałam, mecz pierwszy i ostatni o honor. No i to by było na tyle, co tam wiem :)
🦋🦋🦋
12