Może się powtarzam allle... wyjeżdżam z Polski :/

Może się powtarzam allle... wyjeżdżam z Polski :/

Sputnik
Tam gdzie nie ma ksenofobii, homofobii,  i innych g#wien ;/
Miłego dziona w tym grajdole! Spadam tymczasem nach Berlin :) https://m.youtube.com/watch?v=9HhaO0tY8Zo&feature=youtu.be

Re: Może się powtarzam allle... wyjeżdżam z Polski :/

Sputnik
Pardon, że podszedłem do tematu zbyt emocjonalnie ale w Wolsce nie ma tu na mnie miejsca. Lubię ludzi uśmiechniętych, tolerancyjnych i lekko zakręconych ;) Nie chcę wymieniać minusów bo to nie o to chodzi. Rachunek jest prosty. Zum Wohl! ;)

Re: Może się powtarzam allle... wyjeżdżam z Polski :/

Mary Lou
Weekend w Berlinie też mnie kusi.. ROzumiem Twa frustrację... Hmm za dużo w Polsce to się ostatnio nie uśmiechamy to fakt.. Powodów brak.. Dobrej podróży! Poodychaj wolnością i... wracaj:) ktoś tu musi być wyrzutem su.mienia dla polskich rasistow.. Ja jutro wycieczka do Szczecina.. Tam więcej uśmiechu niż w Wawce...

Re: Może się powtarzam allle... wyjeżdżam z Polski :/

Sputnik
Hej :) Może rzeczywiście jestem lekko sfrustrowany raczej bezsilny na nieprawidłowości jakie w naszym kraju się dzieją i nie mam na to recepty gdyż "ciemny lud" kupił wszystko co serwuje obecna władza. Na oko mi niczego nie brakuje może trochę planowania w życiu zawodowym bo dostaję prikaz sms-em co, jak, gdzie ale akurat to jest fajne bo nie lubię monotonii ;) Szerokiej ścieżki i dużo dobrze dla Ciebie :)

Re: Może się powtarzam allle... wyjeżdżam z Polski :/

Mary Lou
Pod wszystkim się podpisuje co do żywota w Polszcze. Czuję i myślę podobnie. Ta bezsilność najgorsza. Dlatego praca daje power inie dziwię się. Mój syn też taka pracę woli na adrenalince i nie lubi nuuuudy w pracy wiec spoko. Rozumiem Was. To lepsze niż codziennie iść w to samo miejsce albo robic to samo. Vide lotek. Zawód i prace trzeba zmieniać max po 5 latach. Dzięki myślę że jutro będzie ok na trasie. Pozdrowić.

Re: Może się powtarzam allle... wyjeżdżam z Polski :/

Sputnik
Właśnie jestem sobie na spacerku z Piesełem i myślę o tym wszystkim przy browarku. Dziś na TVP Kulturka jest "Wesele" Smarzola to se popatrzymy na Polską mentalność jeszcze raz :) I ja pozdrowił serdecznie ❤

Re: Może się powtarzam allle... wyjeżdżam z Polski :/

Sputnik
NIE! Wróć to tempo! Smarzol będzie na KinoPolska o 20:00! Polecam :)

Re: Może się powtarzam allle... wyjeżdżam z Polski :/

MaryLou
Dziekuje Krzysiu,podaruje sobie dzis Smarzola,bo niedawno ogladałam:) ale dziekuje:)dzis o 20.30-45 gra Bayern z Borussią, wiec piwko kupilam sobie i  połówce, warke:) On zuzel woli,a jest Grand Prix Polski,,wiec bedzie gorąco:))) Polecam kreciola.pl,na zywo woodstok polski,zaraz Chylinska:)
PS. czy z lapka te serduszka i inne tez mozna,bo nie mam ich tu? bo ze smarta to wiem...
12