Może umówmy sie,ze gadki o covidzie na shoucie beda tylko,a tu normalne zycie?

Może umówmy sie,ze gadki o covidzie na shoucie beda tylko,a tu normalne zycie?

MaryLou
Moja propozycja,bo gdzie nie zajrze,tam sie wzajemnie boksujecie. Mam tego dosc kochani!
Zacznijcie wreszcie normalnie zyc,a nie epatowac sie wzajemnie kto,co ,kiedy i za ile covidovkowo.
Tak sie nie da...Wyladujecie wszyscy w psychiatryku.
Mam pytanie:  Co u Ciebie poza szczepionka i covidem sie dzieje? Nic? ubozuchno,ubozuchno.
Zaczynacie mi przypominc  Lolkę....
Smutne.
Ide na poczte wyslac kartki pocztowe do rodziny,przyjaciól i znajomych. Piekne poludnie spedziłam na pisaniu własnoręcznym zyczeń. Od razu nastroj inny. Sprobuj sie skupic na nadchodzacych Swietach:)

Re: Może umówmy sie,ze gadki o covidzie na shoucie beda tylko,a tu normalne zycie?

Sputnik
Może i masz rację...
Osobiście objąłem strategię widza :) Nikt nikogo do niczego nie przekona gdyż to jest gorsze niż wymiar polityki.

Oczywiście poczytać zawsze warto każdej ze STRON ale z dystansu :)

Właśnie tak, O!

Re: Może umówmy sie,ze gadki o covidzie na shoucie beda tylko,a tu normalne zycie?

MaryLou
Usmiałam sie ,niezly filmik:))))
Nie chce ludzi postrzegac przez pryzmat,czy są zaszczepeini czy nie. To burzy relacje,a nasz kochany rzad pieknie nas jak zwykle dzieli. Nie chce wiedziec,czy ta i owa,ten i ów przyjal szczepionke. Po co mi ta wiedza? Ona nic nie zmienia. W internecie. Bo w zyciu realnym juz lekko tak...//// Ide jutro do kina na Dom Gucci. Bilety wykupione na calej sali kinowej wg poprzednich ustalen 50/50. Teraz jest nowa opcja 30/70. Stawie sie jutro z kodem. Ciekawe jak to rozwiaża. Pierwsze 30proc wpuszcza jak leci. Nastepne 70proc za okazaniem kodu.  No problem.