Mój sen, z dzisiejszej nocy :)

Re: Mój sen, z dzisiejszej nocy :)

Honey
Hałas oznacza gwałtowne emocje,natłok myśli,niepokój.
otwarcie drzwi na korytarz -to przejście  na nowy lub inny poziom świadomości ,poruszanie się korytarzem symbolizuje próbę zmierzenia się z własnymi lękami.
kradzież roweru może oznaczać odebranie możliwości swobodnego poruszania się po drodze życiowej
Mierzenie do kogoś z broni oznacza tłumioną agresję,jeżeli śniący sam jest pod ostrzałem to świadczy o wstrząsie duchowym.
Ucieczka we śnie symbolizuje lęki oraz nieumiejętność stawienia im czoła.

lekarka symbolizuje wyższe ja,opiekun duchowy,udzielająca pomocy zapowiada polepszenie stanu zdrowia i ducha,nos to ciekawość świata zainteresowanie,szósty zmysł,przeczucia,trafna ocena sytuacji.
W negatywnym aspekcie to wścibstwo .

Zepsuty zamek w drzwiach i niemożność zamknięcia wskazuje na obawy i brak poczucia bezpieczeństwa.
Śniący chciałby sie schować,uciec od pewnych aspektów życia.

Wiele symboli potwierdzających jedno i to samo.
Coś Cię bardzo musi uwierać.
///////////////////////////////

Re: Mój sen, z dzisiejszej nocy :)

Dzięki Kropelko za ciekawą interpretację snu. Pewnie w jakiejś części to wszystko się zgadza.
Ale mnie zaciekawiło coś jeszcze innego. 11 marca (poniedziałek) napisałem na forum o tym śnie. W śnie był motyw pościgu  i złodziei którzy odwracają się i  strzelają do osoby która ich goni, oraz motyw z policją. A 12 marca (wtorek) w mediach jest głośno o pościgu i policjancie który ginie od strzału (podczas pościgu) http://www.rp.pl/artykul/989222.html

Albo 15 stycznia, Nastazja zakłada watek, w którym pisze, że silnik jej samochodu wydaje dziwne dźwięki, i pyta się co to może być. Ja w żartach odpowiadam jej, że gdy śmigłowiec wydawał takie dźwięki jak na tym filmiku: http://youtu.be/fkzdKPYuKVI, to chwile później się rozbił:

A dokładnie dzień później, 16 stycznia  w całej prasie jest głośno o katastrofie śmigłowca.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Rozbil-sie-smiglowiec-niedaleko-stacji-kolejowej-w-Londynie,wid,15255230,wiadomosc.html?ticaid=1104a0

Wiem, że to tylko zbiegi okoliczności, ale czasami aż ciarki przechodzą na takie zbiegi okoliczności, Pozdrawiam

Re: Mój sen, z dzisiejszej nocy :)

Honey
Czorcie chyba nie przypadkowo tak się nazwałeś;)
Może masz zdolności przewidywania przyszłości i możliwe,że i sny prorocze , nie żartuję.

Re: Mój sen, z dzisiejszej nocy :)