Myśl jak Bóg

Kawusia
                                                                                                                                       Jeśli masz marzenie i chcesz by zostało spełnione przedstaw Bogu to w formie transakcji wymiennej ,czyli ile dobra wyniknie w Świecie jeśli Bóg spełni Twoją prośbę. Bo Wszechświat zawsze dąży do równowagi i nie można w życiu tylko brać.Ja raz siałam tulipany w lesie by każda osoba która odwiedzi las wczesną wiosną nacieszyła oczy ich widokiem i uśmiechnęła się tak po prostu. Czasem można pertraktować w taki sposób ,ale w Wielkich sprawach musi byś Wielki wkład.Co dobrego się wydarzy dla Świata jeśli Bóg spełni Twoją prośbę? No właśnie podaj mi 3 powody dla których Polska powinna zostać Mistrzem Świata ,a Ja Ci to załatwię. Zaznaczam jednak że nasza polska reprezentacja będzie Cię miała bardziej w tyłku niż teraz.Ale jeśli mi przedstawisz 3 rzeczy które się wydarzą dobre dla Świata ,Ja użyję mojej koncesji i załatwię to. Przyjmuję tylko poważne propozycje, proszę sobie darować żarty ,jak chcecie być potraktowani poważnie.A tak apropo tego się kiedyś słuchało i do tego tańczyło ,niesamowici są

Re: Myśl jak Bóg

Kawusia
Póki co to banda rozpuszczonych gnojków którym  woda sodowa uderzyła do łba ,dla kasy dali by się wykastrować ,nie mówiąc już o jakiś zasadach ,ale istnieje coś takiego jak dobro Najwyższe i tu by można było pertraktować.

Re: Myśl jak Bóg

Kawusia
Archanioł Michael mówi że muszą coś dobrego zrobić dla Świata ,zaciągnęli spory dług dlatego im nie wychodzi.
Dobrze by było żeby znaleźli jakąś czarownice ,lub osobę w magii która potrafi przekierować energię tłumu .Wszystko musi być w zgodzie z duszą i dla Najwyższego dobra ,wtedy wróci do nich dobra passa.
Ja ich nie poddaję ocenie ,bo każdy ma swoją drogę i czasem ktoś na kim ludzie wieszają psy ,może się okazać najlepszym wyborem ,ale też chyba zdają sobie sprawę że ludzie oddali im energię ,a oni zaciągnęli dług ,to tak jakby wzięli kredyt na hipotekę i go nie spłacali ,naturalne jest że już nie dostaną pożyczki .
Ja miałam odwrotną sytuację że dałam za dużo ,to też nie jest dobre ,ale jako osoba w magii umiem sobie odebrać .Co jakiś czas robię taki sprawdzian ,czy jestem komuś dłużna ,lub ktoś mi i wyrównuję ,żeby nie było nierównowagi.
Nie chcę żeby ktoś kto mnie skrzywdził wlókł się za mną po kolejnych inkarnacjach i chciał spłacić dług, bo z tego tylko problemy ,a często dług się zwiększa tej osoby ,bo przecież jeżeli ktoś nie jest prawy ,to naturalne że będzie dalej robił dług. Mówię Prawy jak Archanioł Michael ,on używa takiego słownictwa.