NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI WPISY ŁAMIĄCE ZASADY FORUM.

Re: NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI KONTROWERSYJNE WPISY

Forumowicz
Zglaszam wątek lwiczki o Serenity i Anie bo łamie regulamin forum, poprzez obmowę i jawny atak personalny na wspódyskutanta

Re: NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI KONTROWERSYJNE WPISY

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Grzegorz Nowak
Grzegorz Nowak napisał/a
zglaszam watek lwiczki9 ktory sklada sie z pomowien i zanizania warosci i szykanowania uczestnikow innego forum
Instrukcja zgłaszania komentarza:

Zgłoszenie powinno obowiązkowo zawierać:

1. Link do zgłaszanego wątku lub komentarza
2. Fragment zgłaszanej treści
3. Uzasadnienie zgłoszenia.

Zgłoszenia niezawierające tych 3 elementów nie będą wcale rozpatrywane (będą przenoszone do kosza), podobnie zgłoszenia napastliwe, zawierające inwektywy itp.

PS. Użytkownik nie może się odwoływać w tym wątku od decyzji administratora forum i komentować jej (jest to ostateczna decyzja), może jedynie odwołać się od decyzji moderatora.

PS. Zgłoszenia rozpatrywane są w miarę wolnego czasu administratora i moderatora forum, więc prosimy o zrozumienie i cierpliwość ;)

Szuw

Re: NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI KONTROWERSYJNE WPISY

Grzegorz Nowak
cala tresc jest do usuniecia. uzsadnienie napisalem powyzej
http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/Hienko-dla-Ciebie-td14389.html

[...]

Przejrzałem jeszcze raz post Lwiczki< i nie widzę w jej poście inwektyw, wulgaryzmów, pomówień i zaniżania wartości. Cały post Lwiczki jest tylko jej subiektywną opinią. Każdy ma prawo do komentowania czy wyrażania opinii na temat publicznego forum, jakim jest "Nowa Atlantyda". Oczywiście, pod warunkiem, że robi to zgodnie z zachowaniem zasad uznawanych na tutejszym forum (zasady w formie pisemnej dodam już wkrótce). Także zgłoszenie odrzucam

Re: NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI KONTROWERSYJNE WPISY

da®®io
zglaszam obrazajacy mnie wpis trolla taka prawda z g.0:31 do usunięcia http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/Slabo-to-widze-tp18985p19014.html ps. moje ostrzejsze slowa pozwalam wymoderowac bo mnie podjeżylo gdy mi zarzucil antysemityzm? przestepstwo

Re: NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI KONTROWERSYJNE WPISY

Re: NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI KONTROWERSYJNE WPISY

Gość
http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/Slabo-to-widze-tp18985p19025.html

wpis z godziny 12.43am do kasacji

da®®io napisał/a

pokaz mi [wymoderowano] " taka prawda " gdzie prowokatorze pisze o Zydach, czy ty [wymoderowano]  szukasz awantur? [wymoderowano]

Re: NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI KONTROWERSYJNE WPISY

da®®io
ja bym wymoderowal kilka slow:) ostatecznie sporo wyrazow jest tutaj normalnych:) wiec nie kruszmy kopii o te kilka inwektywek:)
12345