NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI WPISY ŁAMIĄCE ZASADY FORUM.

Re: NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI KONTROWERSYJNE WPISY

Gość napisał/a
http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/Slabo-to-widze-tp18985p19025.html

wpis z godziny 12.43am do kasacji

da®®io napisał/a

pokaz mi [wymoderowano] " taka prawda " gdzie prowokatorze pisze o Zydach, czy ty [wymoderowano] szukasz awantur? [wymoderowano]
Zgłoszenie przyjęte, treści napastliwe oraz inwektywy zostały wymoderowane.

Re: NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI KONTROWERSYJNE WPISY

Lwiczka9
Zglaszam do usuniecia watek Przyszedl Szuwar z uwagi na obrazliwe epitety....

Re: NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI KONTROWERSYJNE WPISY

Lwiczka9 napisał/a
Zglaszam do usuniecia watek Przyszedl Szuwar z uwagi na obrazliwe epitety....
Dzięki Lwiczko za zgłoszenie. Zgłaszany przez Ciebie wątek jest oczywiście z rodzaju wątków "zaczepnych" i można go uznać np. za prowokowanie do kłótni. Zobaczę, jeśli się rozwinie całkiem złym kierunku, to go przeniosę do kosza lub wymoderuję. Za terrorystę się nie uważam i staram się nie epatować złem i nienawiścią, więc watek wydaje mi się krzywdzący

Re: NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI KONTROWERSYJNE WPISY

Gość
Proszę o wymoderowanie postu z tego wątku:
http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/mier-wrogom-Ojczyzny-td19389.html
autorstwa da®®io
cyt:  "to w takim razie spadówa stąd-prowokatorze"

Prośbę swą motywuję tym, iż użytkownik napada i wygania z tego forum użytkowników, nie zgadzających się z jego światopoglądem, a nie używających inwektyw.

Re: NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI KONTROWERSYJNE WPISY

Gość
 Z tego samego wątku: http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/mier-wrogom-Ojczyzny-td19389i25.html
tekst: "a po tym wpisie " chęć przynależności stadnej do obecnej tu lewackiej jaczejki " juz wiadomo, ze to jest psychol illum"

Uzasadnienie: Sugerowanie autorstwa i inwektywa w stosunku do niego.

Re: NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI KONTROWERSYJNE WPISY

Gość
Ten sam zarzut z tego samego wątku:
cyt: "jestem pewien ze to chory illum, zdradzilo go to haslo na kurtce w tytule watku i to okreslenie " lewacka jaczejka "

Wątek: http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/mier-wrogom-Ojczyzny-td19389i50.html
Autor: Lwiczka9
Tekst: "Może i nie czytasz ale gadac z nami lubisz:))))) zupelnie nie jak nacjonalista lecz wprawny wielokulturowy tęczowy rownosciowy nierasistowski pełnowartosciowy meżczyzna:)))) Ach te skrajności,jak one sie przyciagaja. Jedno bez drugiego ani rusz:)) jeden pan,jeden naród,jedna rasa. Pan Kaczynski :))))) Juz mu wypucowałes buty,ups,kolano?:)))) Sorry,pomylka,wszak to bolszewik nad bolszewikami:))) No i ten Bolek 2,czyli Antek esbek nad esbeki. Patrz twoje ukochane dzisiejsze WPROST:)))))"

Uzasadnienie: Obraza osoby publicznej.

Autor: Lwiczka9
[...]

12345