Na cos takiego na tym forum brak rubryki:)

Re: Na cos takiego na tym forum brak rubryki:)

Przyłaszczka
da®®io napisał/a
są pewne wyjątki bo była jeszcze w 1769 Konfederacja Barska - a ta traktowana jest tak jak powstania narodowe przeciw Rosji
No i tak to właśnie jest. Nie można dzielić świata na czarny i biały, na dobro i zło itd.
Mnie się np. bardzo podoba wizja bezpodatkowa:)

Ale nie zapomnę jednej wypowiedzi, takiej bardzo starej pana Korwina, że kobiety powinno się nauczyć tylko czytać, pisać, liczyć. A generalnie to skupić się na robótkach ręcznych typu haftowanie czy gry na jakimś instrumencie. Dlatego jestem bardzo zadziwiona poparciem dla tego pana żeńskiej części społeczeństwa.

No ale możliwe, że robótki ręczne są dla jakiejś pani spełnieniem jej marzeń. Nie oceniam:)
🦋🦋🦋

Re: Na cos takiego na tym forum brak rubryki:)

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
Przylażczka napisał/a
Konfederacja Targowicka, jak wiadomo, doprowadziła do I rozbioru Polski. Poprosiła o pomoc carycę Katarzynę w walce z reformami Sejmu Czteroletniego. Moim zdaniem, tu nie ma przypadków, jeśli chodzi  nazwę ugrupowania.

Powrot do przyszlosci

Nie wszyscy zwolennecy "carycy" sa na tym zdjeciu. Konfederaci mieli na ten dzien zaplanowane zabiegi:)
I tego to ja się właśnie obawiam, że nasza reprezentacja skieruje swoje prośby na wschód. Bo tylko tam mogą otrzymać gwarancję wiecznych rządów i niedemokratycznych wyborów. I co najważniejsze nierozliczenia za łamanie prawa.
🦋🦋🦋
12