Na polską biedę pyszne żareło;))) Za circa 3 zł..:)Nooo,może 3,50 :)

Re: Na polską biedę pyszne żareło;))) Za circa 3 zł..:)Nooo,może 3,50 :)

MaryLou
Smacznego Wszystkim Kochani!:)
PS. No chyba,ze ktos nie toleruje jak Przyla np cebulki. Mozna zamienic na czosnek;))

Re: Na polską biedę pyszne żareło;))) Za circa 3 zł..:)Nooo,może 3,50 :)

Przyłaszczka
Nio to podaję przepis na ziemniaczki na bogato:)
Na patelnię troszkę oleju, zgniecione 2 ząbki czosnku leciutko zeszklić i szybciutko wrzucić 2, 3 pomidory bez skórki, na to wrzucić 8- 10 małych surowych ziemniaczków pokrojonych w ćwiartki. Doprawić solą pieprzem, majerankiem lub tymiankiem, jak kto lubi. Smażyć ok pół godziny.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Na polską biedę pyszne żareło;))) Za circa 3 zł..:)Nooo,może 3,50 :)

Przyłaszczka
Acha, przykryć pokrywką. Podrzucać od czasu do czasu.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Na polską biedę pyszne żareło;))) Za circa 3 zł..:)Nooo,może 3,50 :)

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Drapak
Drapak napisał/a
Moje dziecko nigdy nie dostało 500 plus a raczej minus odchowane :) teraz jest poganiaczem poganiaczy niewolników w jakimś japan korpo :) A emerytem zostałem niedawno fakt chwalę sobie :)  Żyć nie umierać  :)

Zatem gratuluję:)
Pić, nie umierać:)
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Na polską biedę pyszne żareło;))) Za circa 3 zł..:)Nooo,może 3,50 :)

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Drapak
Drapak napisał/a
Przylażczka napisał/a
Ana.Mina napisał/a
Przylażczka napisał/a
Całe szczęście bieda mnie nie dotyczy, bo w życiu bym czegoś takiego nie przełknęła. Nie jadam cebuli od zawsze. Ale Wy, jak gustujecie, to ok.

Cebula zawiera bardzo dużo kwercetyny. Polecam poczytać, to w dzisiejszych czasach wskazane aby jeść dużo cebuli albo suplementować się kwercetyną, jak Ja :) polecam :)
"Pomidory to bardzo zdrowe warzywa. Swoje właściwości zawdzięczają naturalnemu czerwonemu barwnikowi, czyli w skrócie - za wszystkim co zdrowe w pomidorach stoi likopen. Jest on najsilniejszym antyutleniaczem z grupy karetonoidów. Co ciekawe, nie ginie on w obróbce cieplnej, w miarę upływu czasu! W przetworach jest go nawet 2-3 razy więcej niż w świeżych pomidorach. Jako przeciwutleniacz, likopen opóźnia procesy starzenia, ponieważ neutralizuje wolne rodniki."
Też zdrowe, a nie śmierdzą i nie powodują odruchów wymiotnych:)
Tak pomidory są Ok ale nie te z puszek ani nie te plastykowe z marketów :)  zwłaszcza ten syf z hiszpanii chyba świecą  w nocy :)
Widzę, że trafiłam na pomidorowego rasistę:)
Mam znajomą, co strzela z wiatrówki do niepolskich wróbli. Taka pasja.
Ja tam sobie chwalę hiszpańskie pomidorki. W Hiszpanii podają je przekrojone na pół, posypane tymiankiem i pieczone w piekarniku. Mniamuśne na śniadanko.
Może Ci się z holenderskimi pomieszało, bo tam każdy krzaczek ma swój kranik z chemią, żeby szybciej rosły.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Na polską biedę pyszne żareło;))) Za circa 3 zł..:)Nooo,może 3,50 :)

Drapak
Te w Hiszpanii pewnie oprócz pochodzenia nic nie mają wspólnego z tymi hiszpańskimi w naszych marketach Ogólnie pomidory lubię i wiem że działają antyrakowo ale nie te z puszek nap pewno i nie te spod andaluzyjskich namiotów :)
Już raz była afera i nie wolno było sprzedawać tego chemią nasączonego świństwa więc dobrze się rozejrzeć zanim się takie cóś kupi i zje.

Re: Na polską biedę pyszne żareło;))) Za circa 3 zł..:)Nooo,może 3,50 :)

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Ziemniaki
Przepis dla obrzydliwie bogatych

Ziemniaki surowe ok 10 szt. pokroić w plasterki, ułożyć w naczyniu żaroodpornym.
Do 330ml śmietany kremówki wcisnąć 2 ząbki czosnku, osolić, popieprzyć dodać szczyptę cynamonu i kilka łyżek mleka. Zalać tym ziemniaki. Piec w piekarniku ok. 40 minut do godziny, aż ziemniaki wypiją całą śmietanę.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Na polską biedę pyszne żareło;))) Za circa 3 zł..:)Nooo,może 3,50 :)

MaryLou
Daj spokój,nie stąc mnie na kremówke:)))))
Ale przepis sam w sobie ciekawy:)
Dzis nagotowałam kapusniaku,jak szalec to szalec,pierwszy od ...roku????
123