Najlepsze kolędy i świąteczne piosenki 2023 / 2024

Najlepsze kolędy i świąteczne piosenki 2023 / 2024

Kolędy i świąteczne piosenki

Znacie jakieś? Jeśli tak, to podzielmy się nimi :)

Re: Najlepsze kolędy i świąteczne piosenki 2021 / 2022

Sputnik
Właśnie wróciłem z objazdu moich Podopiecznych czyt. Braci Mniejszych... Część wyspacerowana z drobnymi upominkami :)
Radość w oczach bezcenna i prawdziwa meledia dla serducha ❤️

Wszystkiego dobrego!

Re: Najlepsze kolędy i świąteczne piosenki 2021 / 2022

WHITE CHRISTMAS - Agnieszka Flis & Tomasz Karauda

Re: Najlepsze kolędy i świąteczne piosenki 2021 / 2022

Niestety w tym obłąkanym kraiku muszę się spowiadać ze swojej hetero-normatywności... Dla mnie są to ci, nienormalni co śledzą i zwalczają non-stop homoseksualność.

Re: Najlepsze kolędy i świąteczne piosenki 2022 / 2023

Monika Borzym oraz T-Raperzy znad Wisły "Kiedy pada śnieg"

Re: Najlepsze kolędy i świąteczne piosenki 2023 / 2024

Wesołych Świąt!