Najlepsze piosenki miłosne na Walentynki 14 lutego

Re: Najlepsze piosenki miłosne na Walentynki 14 lutego

"WIELKA MIŁOŚĆ - SEWERYN KRAJEWSKI/ Agnieszka Flis cover/ skrzypce"

Re: Najlepsze piosenki miłosne na Walentynki 14 lutego

Przyłaszczka
🦋🦋🦋

Re: Najlepsze piosenki miłosne na Walentynki 14 lutego

„TIME AFTER TIME - CYNDI LAUPER / Violin cover Agnieszka Flis”

Życzę Wam Kochani Wszystkiego Najlepszego z okazji Walentynek! :)

Re: Najlepsze piosenki miłosne na Walentynki 14 lutego

Te sceny powstał w sposób spontaniczny...

Re: Najlepsze piosenki miłosne na Walentynki 14 lutego

Re: Najlepsze piosenki miłosne na Walentynki 14 lutego

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Tom Gruz najzwyczajniej w Świecie zapomniał swojego tekstu więc pocałował Kelly by nie próżnować :) Taka historia z planu. Życie!

Re: Najlepsze piosenki miłosne na Walentynki 14 lutego

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
https://www.youtube.com/watch?v=AquOW-zCYZQ Piotr Szczepanik
Kochac...jak to łatwo powiedzic...
Kochac i nie pytać o nic...
Bo miłosc jest  ....