Najpiękniejsze gole w historii Widzewa

rok 1983. Widzew - Liverpool - gol z główki z dalekiej odległości Wragi
https://youtu.be/o8YV7pNyYgw

Re: Najpiękniejsze gole w historii Widzewa

da®®io
rok 2020. Widzew - Stomil - super gol pół-przewrotką Fundambu
https://youtu.be/KGL48wCopg8

Re: Najpiękniejsze gole w historii Widzewa

da®®io
rok 1996. Widzew - Atletico Madryt - niesamowity strzał z środka boiska Citko

https://youtu.be/VOWZ1L1CxU8

Re: Najpiękniejsze gole w historii Widzewa

da®®io
na tubce jest kilka zmiksowanych składanek bramkowych - oto jedna z nich

https://youtu.be/aDyjLT55pPo

Re: Najpiękniejsze gole w historii Widzewa

da®®io
a kto pamięta o takich derbach z roku 1999 ?
https://youtu.be/6Pmo9fllz8o

Re: Najpiękniejsze gole w historii Widzewa

MaryLou
Ej tam...Stanowski ten dziennikarz dyrem sportowym widzewa??? zdziwko.

Re: Najpiękniejsze gole w historii Widzewa

ja nie interesuje sie taką karuzela personalną w zarzadzie klubu - ale to co napisał " dziennik lodzki " traktuje jako radosną tworczosc dziennikarską bo wg. mojego rozumienia to ten Stanowski oficjalnie jeszcze nie zostal mianowany dyr. i nie wiem czy nim bedzie - mnie to powiewa.

Ja mysle, ze takie twierdzenie to skrot myslowy, bo to wlasnie ten dziennikarz Stanowski wypatrzyl i sprowadzil z Radomiaka do Widzewa za niezbyt duze pieniadze tego zawodnika Fundambu osmieszajac tym samym kontraktowych klubowych skautow ktorzy przeoczyli tego pilkarza a sciagaja takich ktorzy nie do konca pasuja Widzewowi i dlatego " dziennik lodzki " proponuje go na dyr.sport. ale to raczej nie jest prawda ale pewnego rodzaju sarkazm i tak ja to na ten moment interpretuję

- wg. mnie tytul tego linka nie do końca odpowiada prawdzie

Re: Najpiękniejsze gole w historii Widzewa

da®®io
LW. ktoremu z tych trzech powyższych goli dajesz 1 m-ce?
12