Namierzanie IP komputera

namierzanie IP komputera takiej kanalii nie jest takie proste bo zmiana parametrów powoduje inne IP-samo IP nie wystarczy do namierzenia jego komutera bo trzeba uzyskac inne dane lokalizacyjne od dostawcy internetu-oczywiscie gdy ruszy machina sledcza to takie dane sa do uzyskania, ale tak na szybko to nie jest takie łatwo bo stalkerzy zacieraja za soba tropy i dlatego trolle, stalkerzy, hejterzy czują się w miarę bezkarni-illum jest przerazający to największy insekt jaki tutaj na Nabble przebywa-oto strona google o tym traktujaca
https://www.google.pl/search?q=namierzanie+IP+komputera&

Re: Prośba

Lwiczka9
Nocne z nas marki....Moze troche spokoju? prosze  oto cos fajnego,zatopcie sie w poezji,moze demony odejda:
https://www.youtube.com/watch?v=ENQ_RpdUqkE
Dobranoc nocne marki:)
Mam klopot z robotem:))) musze kiedys skumac jak go ominac,ktos gdzies kiedys pisal..:)

Re: Prośba

da®®io
ja tego robota pewnie bym przeskoczyl z użyciem chrome którego też mam ale nienawidzę tej przegladarki, a moja opera jest na ten test oporna:(

Re: Prośba

Lwiczka9
spoko Dam rade Darek,dobranoc:)

Re: Prośba

da®®io
pobralem inna przegladarkę- przeskoczyłem tego robota i na lubudubu zrobilem to co zamierzałem-będę to ponawial bo tak nie może być żeby kneblowac wypowiedzi i robić z ludzi wariatów

Re: Prośba

Lwiczka9
Dopisalam sie tam...

Re: Prośba

da®®io
lwiczko, czy Ty widzialas jak Serenity zareagowała na ten ostatni podszywkowy pode mnie wpis na lubudubu? czy ona jest normalna? mysląc ze to jest moja robota odpowiada mi takimi żenujacymi tekstami - czy ja tamtą swoją tyradą ją obrażalem? -nie ja tylko zapytałem o jej stanowisko w sprawie illuma-wiem, ze kiedys napisala, ze "illuma lubi i ze jest tak wspanialy, bo wnosi na jej forum więcej niz ona sama" ale ja  chcialełem wiedziec czy nadal tak uwaza po tym co on znów wypisuje-zadaję kolejny raz pytanie-Co się z tą kobietą porobilo? ja ją kiedys inaczej postrzegałem-to jest prawda, ze wladza deprawuje

Re: Prośba

da®®io
lwiczko, jesli mozesz do wyszydz tamten tekst i jej reakcję bo to powinno byc skasowane a nie " zaszczycane" jej idiotyczną odpowiedzią uderzajaca we mnie