Nastek, nie wiem gdzie jest Twój wątek

Re: Nastek, nie wiem gdzie jest Twój wątek

serenity. napisał/a
Te eimotki sa jak na gg;)) az musze sobie jedna wstawic;)
Kopiowalam dobrze Marcin i sama bylam zaskoczona, co  mi sie na dysku skopiowalo...
Zostawie sobie tutaj ten avatar;) Daleko mi do pieknosci tej dziewczyny, ale przynajmniej nie zobacze krytyki, ktora niewatpliwie bylaby od razu na forum...;)
ps. te piosenki, jesli mam byc szczera, to takie se.., najbardziej chyba podobal mi sie ten remix kombajnistow i to glownie ze wzgledu na fabule teledysku;)...oki, facet byl tam przystojny;DD
Chyba wole jednak ta Fabrike, jak juz;))

Teraz to mi się pokręciło (w poście wyżej). Przecież Ty chciałaś zapisać na komputerze a nie skopiować ;) Być może to jakiś błąd przeglądarki, albo jakiś błąd na profilu. "Fabrika" też jest ok, ale to zupełnie inny typ muzyki :)

Re: Nastek, nie wiem gdzie jest Twój wątek

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
serenity. napisał/a
Dobranoc...zmykam spac...
Nie odpowiedziales mi na pytanie zarowno na profilu, jak i watku (akwarystyka)
A ja wlasnie od 10 minut jestem po....
Slodkich senkow;)
Sylwia, takich dat nie zdradza się w sieci :)

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem: napisałaś: "Od 10 minut jestem po....", Czyli po czym?  :))

Dzień Dobry ;)

Re: Nastek, nie wiem gdzie jest Twój wątek

Wspomnienie

Re: Nastek, nie wiem gdzie jest Twój wątek

serenity. napisał/a
Nie zdradza sie? No ok wiec nie bede juz na Ciebie tak naciskac;)

Napisalam, ze od 10 min. jestem po...
- dotyczylo wciaz mojego pytania....wymazujemy;)
Milego dnia Szuwarku...

Sylwia, Wszystkiego Najlepszego, ja dopiero później załapałem, że Ty o swoich urodzinach piszesz ("od 10 min. jestem po...") . Nie wiem dlaczego, ale od jakiegoś czasu ubzdurałem sobie że jesteś zodiakalnym Bliźniakiem