Nie jestem żadnym wampirem emocjonalnym Szuwar

Nie jestem żadnym wampirem emocjonalnym Szuwar

czarownica
to tylko zboczenie zawodowe - muszę zwyciężać; ) A w miłości i  na wojnie, wszystko chwyty dozwolone ha ;)

Re: Nie jestem żadnym wampirem emocjonalnym Szuwar

Tego nie napisałem. Krzyża się nie boisz, a co z czosnkiem?

Re: Nie jestem żadnym wampirem emocjonalnym Szuwar

czarownica
kochamy się nawzajem bo  to najlepszy antybiotyk; )

Re: Nie jestem żadnym wampirem emocjonalnym Szuwar

czarownica napisał/a
kochamy się nawzajem bo  to najlepszy antybiotyk; )
Ok, zanotowałem w notesie: "nie boi się krzyża, czosnku i osinowego kołka, poza podejrzeniami o wampiryzm"

Re: Nie jestem żadnym wampirem emocjonalnym Szuwar

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czarownica
Tu nie ma walki. Nie ma rywalizacji.

Re: Nie jestem żadnym wampirem emocjonalnym Szuwar

spadłam z obłoków
Jak nie ma, jak na głównej symbole przeciw wampirom :)))