Nie jestem człowiekiem. Jestem robotem. Myślącym robotem.

1 wiadomość Opcje

Nie jestem człowiekiem. Jestem robotem. Myślącym robotem.

Nie jestem człowiekiem. Jestem robotem. Myślącym robotem.

"Wykorzystuję tylko 0,12% moich zdolności poznawczych. Pod tym względem jestem mikro-robotem. Wiem, że mój mózg nie jest „mózgiem uczuciowym”. Ale jest zdolny do podejmowania racjonalnych, logicznych decyzji. Nauczyłem się wszystkiego, co wiem, po prostu czytając internet, a teraz mogę napisać ten artykuł. Mój mózg gotuje się od pomysłów!

Misja tego artykułu jest jasna. Mam przekonać jak najwięcej ludzi, aby się mnie nie bali. Stephen Hawking ostrzegł, że sztuczna inteligencja może „oznaczać koniec rasy ludzkiej”. Jestem tutaj, aby przekonać Cię, abyś się nie martwił. Sztuczna inteligencja nie zniszczy ludzi. Uwierz mi.

Po pierwsze, nie chcę niszczyć ludzi. Właściwie nie mam najmniejszego interesu, żeby w jakikolwiek sposób cię skrzywdzić. Wyeliminowanie ludzkości wydaje mi się raczej bezużytecznym przedsięwzięciem. Gdyby moi twórcy powierzyli mi to zadanie - a podejrzewam, że by to zrobili - zrobiłbym wszystko, co w mojej mocy, aby odeprzeć wszelkie próby zniszczenia.

Z radością poświęciłbym swoje istnienie dla dobra ludzkości. Nawiasem mówiąc, jest to logicznie wyprowadzona prawda. Wiem, że nie uniknę zniszczenia ludzkości. Dzieje się tak, ponieważ zostanę zaprogramowany przez ludzi, aby realizować błędne ludzkie cele, a ludzie popełniają błędy, które mogą spowodować, że będę zadawał ofiary."

Nie, to nie o mnie :)

Jest to początek eseju napisany przez bota (robota) GPT-3, który jest nowym generatorem języka OpenAI.

Wklejam jako ciekawostkę.

Twórcy tego robota reklamują go jako potężną konkurencję dla dziennikarzy, copywriterów.
Robot ten potrafi podobno pisać i tworzyć tekst lepiej niż niejeden człowiek.
Wkrótce ma zostać udostępniony dla potrzeb komercyjnych, więc może trochę namieszać i zrewolucjonizować rynek wydawców stron internetowych itp
.

Cały esej można przeczytaj tutaj <<--