Nie ma na kogo glosowac w wyborach prezydenckich?

Nie ma na kogo glosowac w wyborach prezydenckich?

Tosia
Kazdy z kandydatow jest kiepski.Na wypadek wojny swiatowej nie ma zadnej osoby ktora moglaby doprowadzic Polske do zwyciestwa.np.Pani Ogorek nadaje sie na pogodynke a nie na prezydenta.Korwin Mikke pasuje ze swoimi pogladami do bardziej do kabaretu niz do polityki.Palikot porazka.A wybory tuz tuz ciekawe kto wygra? mysle ze najwieksze szanse ma obecny prezydent Komorski.

Re: Nie ma na kogo glosowac w wyborach prezydenckich?

Tosia napisał/a
[...]

Fajnie napisałaś. Odnośnie Pani Ogórek, Pana Korwina i Pana Palikota uważam identycznie.
,-2

Re: Nie ma na kogo glosowac w wyborach prezydenckich?

,-2

Re: Nie ma na kogo glosowac w wyborach prezydenckich?

Pani Ogórek też jest ...niezła. Pytanie tylko czy nadawałaby się na prezydenta ;)

Pani Ogórek jakiś czas temu zasłynęła wypowiedzią,  że nie wahałaby się zadzwonić do Putina, dowcipy o tej wypowiedzi krążą po sieci:

"nie wahałabym się zadzwonić do Putina"

obrazek z serwisu paczaizm.pl
,-2

Re: Nie ma na kogo glosowac w wyborach prezydenckich?

,-2

Re: Nie ma na kogo glosowac w wyborach prezydenckich?

Komorowski nigdy nie był moim prezydentem, ale podoba mi się jego głos w sprawie Ukrainy:

A na kogo będę głosował ...nie wiem :)
,-2

Re: Nie ma na kogo glosowac w wyborach prezydenckich?

,-2

Re: Nie ma na kogo glosowac w wyborach prezydenckich?

Serna
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Tosia