Niepożegnanie moje :)

Niepożegnanie moje

Hej!
Tak jak informowałem miesiąc temu, forum z dniem 1 marca zostało wyłączone. Nie można już na nim komentować.

Dlaczego zostało wyłączone?

Jest to związane z brakiem czasu i planowałem to już dawno temu, jeszcze, gdy były stare fora na Onecie.

Pretensje?

Nie mam do nikogo pretensji o jakieś forumowe kłótnie, sprzeczki, zaczepki, inwektywy itp., bo to są naprawdę błahostki, w porównaniu z tym, jakie ludzie mają naprawdę problemy. Mam nadzieję, że do mnie też nikt nie ma o nic pretensji, a jeśli ma, to niech poda tylko nick, a ja się nim już zajmę!
Powodem wyłączenia nie są moje sympatie i antypatie, tylko brak czasu — gdybym miał go więcej, to chętnie zamieszkałbym na forum i prowadził kilometrowe wymiany zdań, poglądów lub trochę się jeszcze z niektórymi pokłócił (jak kto woli).

Dlaczego forum nie zostało całkowicie wyłączone?

Bo nie ma takiej potrzeby. Samo forum nie zabiera mi czasu. Zabiera mi go przede wszystkim wdawanie się w dyskusję. Dlatego nie będę z Wami już dyskutował (hehe).
Poza tym pozostawiam sobie otwartą furtkę, być może za rok albo za dwa zapragnę dyskutować, to powrócę do tego hobby. Chociaż mam nadzieję, że się w tym czasie odzwyczaję od wkręcania się w niepotrzebne dyskusje.

Podziękowania?

Tak. Dziękuję wszystkim, którzy tutaj zajrzeli, bez względu na to, czy było nam ze sobą po drodze, czy też nie. Może nawet bardziej dziękuję tym, którzy mnie nie lubią, a tutaj zajrzeli, bo dla nich mogło to stanowić jeszcze większe wyzwanie (hehe).

Przeprosiny?

Nie. Wszystko, co zrobiłem i napisałem na tym forum, było i jest zgodne z moimi przekonaniami, dlatego nie będę nikogo przepraszał.

Albo w sumie... Jeśli ktoś naprawdę potrzebuje przeprosin, to przepraszam, co mnie tam.

Życzenia

Życzę wszystkim, żeby na swojej drodze spotykali dobrych ludzi, dużo zdrowia no i sukcesów w życiu osobistym i zawodowym (hehe — banał, ale niech się spełni).

Ciasteczka i kawa

Na dobrym pożegnaniu nie powinno zabraknąć ciasteczek i kawy.

Przytulenie

Przytulam wszystkich, którzy pragną się ze mną przytulić (wspominałem, że się przytulimy na zakończenie). Szczególnie mocno przytulam Dziewczynę z Perłami, dlatego, że towarzyszyła mi na forum do 1 marca (fajna dziewczyna z Ciebie). Pamiętam, o tej podroży dookoła świata i w którymś z następnych wcieleń, postaram się Ciebie na nią zabrać

Zaznaczam, że przewinęło się tutaj więcej fajnych osób (i wszystkim bardzo dziękuję, no i przytulam ), ale Dziewczynie z Perami szczególnie należą się podziękowania za fajne towarzystwo.

PS. To w takim razie Lolę tez powinienem chyba przytulić? ;p

PS. Anę też wyjątkowo mocno przytulam, należy się jej za całokształt (bo tak). Poza tym nikt tak często, jak ona nie kasował tutaj swojego profilu, a później powracał na forum. Pobiła rekord. Z kolei Kropelce dziękuję za stoicki spokój. Jako jedna z nielicznych nigdy nie skasowała swojego profilu — brawo, doceniam i dziękuję :)

Wszystkim dziękuję, ale nie chcę się wdawać w takie personalne podziękowania, więc na tych kilku zakończę.

Kontakt

W jakiś wyjątkowo pilnych sprawach dotyczących tego forum, można do mnie napisać na adres minichat@spoko.pl

Uwaga: nie odpowiadam na łańcuszki szczęścia, oferty matrymonialne, propozycje wróżb i poparcia dla skrajnej prawicy.

Piosenka

Piosenka (tylko z dystansem do niej podchodzić poproszę)