Mam takie jedno marzenie.
jednak co rusz ono odzywa i...
I tak sie nie spelni...

W sumie mam ich wiele...

Np.
Nie pojade juz na Machu Pichchu
Nie bede w Tajlandii
Ani w Parkach Narodowych USA..

Ale poludnie Egiptu,Karnak,Abu Simbel,Doline Królów..etc.zobacze na pewno..

Juz zrobilam rezerwacje na luty...
2024...:)

Jestem po lekturze Trylogii Egipskiej Ewy Kassali..Zadze Kleopatry,Boska Nefretette,Hatszepsut...Swietnie sie czyta:)
 https://soniadraga.pl/produkt/egipski-zestaw
Faraon Prusa tez byl:))

 Moze odkryję jakis grobowiec..?Kto wie?:))))

W Empiku czeka na mnie "Czas Bogini tej autorki,tym razem wziela na tapete Slowianszczyzne...

Przeczytalam w pol godziny Puszcze Jodlowa Zeromskiego wydanie z 1970 roku Czytelnika,oj jak cudnie wydane,reczna czcionka skladane...Dlugo grzebali w magazynie biblioteki hihihihi..:))))
Kolezanka wlasnie dzwonila spod zrodelka sw Franciszka w puszczy Jodlowej,a zdania Zeromskiego na pol strony jedno..:)Wspolczesna mlodziez by nie zdzierzyla takiej lektury...:))) a ja mialam frajde z czytania!
"Wierna rzeka' czeka...

Marzenia WARTO i TRZEBA spełniac...Zeby potem nie zalować...Nie zalujesz tego co zrobiles,lecz tego czego NIE zrobiles....

Re: Niespełnienie

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka
Dziewczyny, a gdzie nadzieja, wiara, optymizm?  Stawiasz sobie cel i do niego dazysz!

Czas nie ma znaczenia
Kpt.Wojtek 🌟

Re: Niespełnienie

MaryLou
Hahhaaaaaa Kapitano! W pewnym wieku pewne cele sa juz nie do spelnienia:)))) Chociaz i 90letnie panienki skacza ze spadochronu ,to fakt:)))) mama mowilam mi zawsze:Mierz sily na zamiary..Kurcze,nigdy tego nie kumalam,i moze i dobrze,bo zrealizowalam 500proc wiecej niz chcialam,odwaga w cenie. Kurcze,swoim zyciem moglabym obdarzyc kilka osob...Juz mi wystarczy:)))))