No dobra, Darek mnie zmobilizowal.

Re: No dobra, Darek mnie zmobilizowal.

da®®io
tutaj są rejsy po Dunaju, Rodanie i Renie - znajdź je na pdf

https://www.pzmtravel.com.pl/pzmoferta/rejsy,po,dunaju,2018,972.html

Re: No dobra, Darek mnie zmobilizowal.

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
To ciekawe,dziekuje,nie natrafilam na taką oferte:) Moze polecisz konkretniej?
Nie nie polecam. Nie bylem nigdy bo mialem swoja lodz. Problem w tym, ze tam jest pelno bogatych staruszkow , jak w sanatorium. Sasiadka tam jezdzi i sie czasem jak u nas wypije chwali zdobyczami ;))
 Ale mieszkalne stateczki polecam. 7 do 9 metrow z ciepla woda, toaleta, kuchnia, pryszniecem, satelita...

Re: No dobra, Darek mnie zmobilizowal.

Kpt.Wojtek
PS. We Francji nazywaja je czesto barkami (glupia nazwa) ale mozesz plywac nimi bez patentu tak jak w Niderlandach. Kurs trwa godzine ;)  Nowicjuszom polecam lodzie (barki) stalowe z dodatkowym "sterem strumieniowym" na dziobie i wykupienie ubezpieczenia.

Re: No dobra, Darek mnie zmobilizowal.

Hmm...dziekuje,pewnie z lodzi nie skorzystam...takie zycie...Hmmm...podejrzewam jakis podstep,czyzbys mnie sytuuowal wsrod tych straruszkow sanatoryjnych co to plywaja luksusami? Widze,ze dobrze zapamietales dyskusje Lotka i drapaka o mojej emeryckiej czapce:))),moze nawet w cichosci zacieszales...//// Wow,to kolezanka desperatka,zeby az wsrod staruszkow niemieckich szukac pocieszenia i kasiory///bleee...:)))

Re: No dobra, Darek mnie zmobilizowal.

tifani
W tamtym roku grupa moich znajomych wynajęła barkę w Holandii i przez dwa tygodnie pływała nią po holenderskich kanałach.  Podobno wrażenia niesamowite. Tak jak kapitan napisał, przeszli (dwie osoby) krótkie przeszkolenie. Koszty po rozliczeniu na  osobę do przełknięcia.  Przekrój wiekowy uczestników - trzypokoleniowy.  Zapraszali mnie do udziału,  ale nie skorzystałam bo tradycyjnie byłam zajęta.

[...]

Nigdy czegos takiego o Tobie nie pomyslalem, sam nie bylem, ale zaznaczylem opinie z pierwszej jreki :)

Re: No dobra, Darek mnie zmobilizowal.

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
tifani napisał/a
[...]
Ale tylko wczesna wiosna, maj i pozna jesienia. W sezonie korki na sluzach i totalny syf. Jak ktos sobie nie za dobrze radzi ze sterem i przepisami to kaplica

Re: No dobra, Darek mnie zmobilizowal.

Kpt.Wojtek
Pamietaj, ze tam wiosna przychodzi duzo wczesniej jak w Polsce. W polowie maja juz jest zielono. Wiem, bo bylem, ale...
Szwecja mnie jednak bardziej fascynuje! Cisza, glusza i... Melar, po ichniemu  Mälaren. Setki wysp, wieksza czesc bezludnych. Lasy, przyjazni ludzie jak spotkasz, ptaki, ryby i w miare tanie czartery.  Zero oplat za parkowanie.
Mapa wody i GPS sa w pakiecie bo trzeba uwazac na podwodne skaly.