No i stało się

Wenus
fb mnie zablokował :/

Re: No i stało się

Wenus
Jakie są konsekwencje zaakceptowania ich warunków, wie ktoś?

Re: No i stało się

da®®io
no i mówiłem, że i tak Cię odnajdą-zatwierdź im ten regulamin, a w ustawieniach wprowadz zastrzezenia co do reklam bo na ciasteczka nic nie poradzisz- przemysl tę opcję z wyszukiwaniem twarzy bo nie jest obowiazkowa- ja na razie to sobie odpuscilem, ale wielu twierdzi ze to jest pozyteczna funkcja - zreszta do tych ustawien w kazdej chwili mozna wprowadzac zmiany, wiec spokojnie

Re: No i stało się

Wenus
Ok, dzięki. Już wszystko pozatwierdzałam, na wszystko się zgodziłam, Messenger jest mi niezbędny.

Re: No i stało się

da®®io
ja jeszcze nie wyrazilem zgod na nk sympatii a kilka portali zaczelo mi szwankowac - nie moge otworzyc wirtualnej i widzewiaka

Re: No i stało się

Wenus napisał/a
Ok, dzięki. Już wszystko pozatwierdzałam, na wszystko się zgodziłam, Messenger jest mi niezbędny.

Uuu, ja mam FB głównie dla Messenger i również nie chciałabym stracić kontaktów, ale póki co żadnych ostrzeżeń o blokadach nie dostałam.
Powinnam na coś zwrócić uwagę?

Re: No i stało się

Wenus
Jolu, ja też miałam spokój aż tu dzisiaj chciałam się zalogować a tu Zonk :( Albo pozatwierdzam, albo nie ma wstępu.

Re: No i stało się

da®®io
ja wyczytalem w necie, ze beda likwidowac profile na ktorych nie ma zdjec i widocznych twarzy - zobaczycie, ze zrobia po tych czystkach platny fb