No jak tutaj pisać ?

kruczoczarna.
Jeśli wpisy wchodzą nie  tak jakbym chciała,
a może ja coś źle robię, a może trzeba się tutaj zalogować
aby trafiały posty do adresata,sama nie wiem.
Dobranoc.

Re: No jak tutaj pisać ?

da®®io
wpisy powinny byc kierowane do wlaściwego adresata-logowani mają mozliwość cytowania, wklejania multimediów i są uwolnieni od tego testu robota

Re: No jak tutaj pisać ?

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Oj tam. Za bardzo sie tym przejmujesz. Połapiemy się co do kogo idzie ale jak chcesz tu pisać jako zalogowana to też będziesz mile witana ;)
gotowanie-emotikon-ruchomy-obrazek-0007