No rozpacz czarna

Re: No rozpacz czarna

Sputnik
Są marki aut co nie tolerują innego oleju niż zalecił producent. Np. Mazda. Miałem krótko Forda Escorta mk3 cabrio 1.6 i chleł jak gupi bo poprzedni właściciel zalewawał wszystkim. Jak zapytałem czy Shell będzie dobry... (?) Odpowiedział, że bardzo dobry jak do smażenia racuchów 😁

Re: No rozpacz czarna

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Jak wiekowe jest auto? Syntetyk czy mineralny? Diesel czy benzyna? Sturbiony czy nie?
Tak czy siak zalecam zlać olej i zalać wg producenta.
Miałem ten problem z moim turbo dieslem Astra G 2.0.
Nic się nie rozszczelniło 220 tyś. przebiegu pokonałem bez zarzutu.
Innymi słowy - nie oszczędzać na oleju 😏
Auto już jest na warsztacie, zobaczymy, co mu jest. Dziękuję Ci za zainteresowanie.
🦋🦋🦋

Re: No rozpacz czarna

Sputnik
Ok.  Napisz proszę jaki wyrok ;) Powodzenia.

Re: No rozpacz czarna

Przyłaszczka
Wyrok jest okrutny.
Rozrząd!
"Wymieniany" w tamtym roku, a przejechane po rzekomej wymianie 8 tys. km.
🦋🦋🦋

Re: No rozpacz czarna

Sputnik
Pasek? Pewnie nieumiejętnie założony. Wnioskuję, że przestawiony lub rolki. Mam nadzieję, że bezkolizyjny. Łańcuchy są trwałe prócz N47 produkcji bawarskiej  czyt. BMWe. Tak czy siak powodzenia.

Re: No rozpacz czarna

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka

Re: No rozpacz czarna

Sputnik
Krzychu zaczyna zbyt mocno kozaczyć. Martwię się o Niego odkąd zdobył popularność. Trudno uwierzyć ale jestem z Nim na bieżąco od momentu powstania Jego kanału.
123