Noi pojawiła się Ana i [mod]

Ana

Noi pojawiła się Ana i [mod]

Ana
Ten post był aktualizowany .
Na mnie napadły i widzisz Szuwar coś zrobil trzeba mi było nie wysyłać linka na forum ech 🤣🤣🤣

Ale te baby Cie bronią conajmniej jakbym rzeczywiście chciała cie porwać hahahaha padnę

Wróciła Ana i baby szaleją za Szuwarem padnę
Ana

Re: Noi pojawiła się Ana i [mod]

Ana
Skoro tak cenzurujesz Szu to ocenzuruj paszkwile pod moim adresem gdzie nazywana jestem kobietą lekkich obyczajów, bądźmy sprawiedliwi.

Re: Noi pojawiła się Ana i [mod]

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
Ana napisał/a
[...]

Raczej odwrotnie.

Znam Cię na tyle długo, że wiem, że to

Ana wraca, wtedy gdy „baby szaleją za Szuwarem”

W innym przypadku nie obchodzi Cię nasza dawna  znajomość.

Oczywiście napisałem to Twoim językiem,

bo nie „baby”, tylko koleżanki, i nie szaleją, a wzajemnie za sobą szalejemy :)
To znaczy się szanujemy i lubimy, rozmawiamy,
co chyba Tobie za bardzo się nie podoba :)

Rozwiązanie dla Ciebie: spacer i szklanka zimnej wody :)
Ana

Re: Noi pojawiła się Ana i [mod]

Ana
szuw napisał/a
Ana napisał/a
[...]

Nic z tych rzeczy, nie znasz mnie na tyle.
I ciesze sie że kobiety za Tobą szaleją, że się przyjaźnicie, znaczy się że nadal jest fajny, zreszta zawsze byłeś.
Nie przeszkadza mi to że "koleżanki" z Tobą rozmawiają bo po to jest forum, ale chciałabym aby twoje "koleżanki" szanowały wszystkich na forum.

Ana

Re: Noi pojawiła się Ana i [mod]

Ana
I jeszcze jedno. Przyszłam tutaj dzisiaj bo mając chwilę czasu otworzyłam e-maile i pomyślałam, że wpadnę zobaczyć co słychać. Trochę żałuję, no cóz życie..

ps. zawsze będziesz w moich wspomnieniach, trochę czasu się przeżyło i nie mam ani nie miałam złych zamiarów, ograniczać Cie czy zabraniać czegokolwiek, źle mnie odczytałeś - taka jestem wesoła, szalona i raczej się nie zmienię.
Cześć.