Nowa kopia Albumu o Łodzi.

1234 ... 19

Nowa kopia Albumu o Łodzi.

da®®io
tutaj ten album zostaje odtworzony

Zakładam tutaj album o Łodzi- Dziękuję za przychylne zainteresowanie:)

da®®io
Ten post był aktualizowany .
tym albumem chcę zaprezentować Łódź jako bardzo ciekawe miasto i warte odwiedzenia

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

da®®io
motylku, zapraszam do współpracy:) tylko nie dublujmy takich samych zdjęć

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

da®®io
Ten post był aktualizowany .
oto główny obiekt miasta
 pomnik T.Kościuszki na Placu Wolności

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

da®®io
Ten post był aktualizowany .
tak prezentuje się podświetlona

Łódzka Katedra

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

da®®io
to jest główny deptak rozrywkowo-handlowy czyli " Pietryna "

ławeczka Tuwima:)

Reymont na kuferku

Aleja Gwiazd Aktorskich na Piotrkowskiej

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

da®®io
Ten post był aktualizowany .

Prawosławny Sobór A.Newskiego

Prawosławna Cerkiew św. Olgi

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

da®®io
Ten post był aktualizowany .
w Łodzi jest wiele rezydencji fabrykantów

Pałac Poznańskiego

Rezydencja fabrykancka Herbsta

rezydencja Kestenberga

pałac Heinzla, na ul.Piotrkowskiej-

obecnie siedziba UM.Łodzi

willa Kindermana

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

TB.Geo
:)))
Łódź jest piękna a jej atmosfera jest niepowtarzalna -- słyszę to od odwiedzających to miasto, w tym obcokrajowców.

Nic na świecie nie jest idealne, ale warto znajdować i rozwijać to co w nim piękne. Mamy ...każdy ma w swoim miejscu zamieszkania wiele powodów do dumy i zadowolenia że jesteśmy właśnie TU:)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

da®®io
w mieście jest wiele takich zabytkowych fabryk pobudowanych z czerwonej cegły

Rewitalizowana Fabryka Stolarów

Lofty mieszkalne w dawnej Fabryce Scheiblera

Dawna Fabryka Grohmana-Brama wejściowa
zw. Beczkami Grohmana

Zrewitalizowana Fabryka Rosenblatta na ul. Tymienieckiego
1234 ... 19