Nowa kopia Albumu o Łodzi.

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

najnowsza perełka sportowej Łodzi
Nowy Stadion Widzewa

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Dziękuję :) Nie myślałam, że w Łodzi jest tyle budowli, kojarzyła mi się zawsze z fabrykami włókienniczymi i blokowiskiem, takie miasto proletariatu ;)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

i tereny rywala zza miedzy:)

hala widowiskowo-sportowa
" Atlas Arena "

Park Wodnej Rekreacji " Fala "

słynny Pałac Sportu i Wystaw
na al. Politechniki

Terminal Lotniska Lublinek
im. Wł. Reymonta

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Lothar.
Zabanowany
Dario się reklamuje >;) Ale jak "grzecznie prosił" >;DDDD żeby nie wklejać obrazów ciemnej strony miasta, to dlaczego nie :) Niemniej takowe istnieje, tylko go nie zobaczyłaś >;PP

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

hej, takie są stereotypy, miasto naprawdę wypiękniało i wzbogaciło się o wiele atrakcyjnych obiektów których jeszcze 5 lat temu nie było

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Każde miasto ma swoją "Pragę" ;P

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Sputnik-2
Jak jestem w Łodzi to lubię sobie właśnie tam pokrążyć w okolicach Manufaktury i oczywiście Piotrkowska
Moim prywatnym marzeniem jest przejażdżka tramwajem do Zgierza
Ostatnio w Łodzi byłem 2 lata temu i oczywiście musiałem się zatrzymać w Radogoszczu w miejscu zagłady.
Tragedią jest natomiast przejazd przez Łódź "jedynką" zajmuje to dokładnie półtorej godziny w stronę Katowic
Krąży się tam niesamowicie długo! Ale Łódź kojarzę dobrze. Za młodu jeździłem tam na zakupy bo tam skate shopy miały zaopatrzenie czasem prędzej niż Gdańsk ot taka ciekawostka. Jedna wada to kibole na Łodzi Fabrycznej PKP "Witamy pasażerów z Warszawy"
Jako, że należałem do subkultury skatów i z Warszawy to fpierdol murowany ale to dawne dzieje
Pozdrawiam serdecznie

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

lot, kazde duze miasto ma ciemne rejony, nieslawne ulice Włókiennicza, Abramowskiego, Stare Bałuty, betonowe kanały ściekowatej Bałutki w których szaleliśmy w dziecinstwie, ale ta Łodź Nowa się rozrasta i młodnieje, przybywa nowych osiedli apartamentowych calkiem innych niz prl-owskie blokowiska
123456 ... 24