Nowa kopia Albumu o Łodzi.

da®®io
tutaj ten album zostaje odtworzony

Zakładam tutaj album o Łodzi- Dziękuję za przychylne zainteresowanie:)

tym albumem chcę zaprezentować Łódź jako bardzo ciekawe miasto i warte odwiedzenia

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

da®®io
motylku, zapraszam do współpracy:) tylko nie dublujmy takich samych zdjęć

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

oto główny obiekt miasta
 pomnik T.Kościuszki na Placu Wolności

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

tak prezentuje się podświetlona

Łódzka Katedra

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

to jest główny deptak rozrywkowo-handlowy czyli " Pietryna "

ławeczka Tuwima:)

Reymont na kuferku

Aleja Gwiazd Aktorskich na Piotrkowskiej

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Prawosławny Sobór A.Newskiego

Prawosławna Cerkiew św. Olgi

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

w Łodzi jest wiele rezydencji fabrykantów

Pałac Poznańskiego

Rezydencja fabrykancka Herbsta

rezydencja Kestenberga

pałac Heinzla, na ul.Piotrkowskiej-