Nowe, fajne piosenki Witka (Witek Muzyk Ulicy)

Nowe, fajne piosenki Witka (Witek Muzyk Ulicy)

Większość starszych piosenek Witka mi się podoba, a ostatnio pojawiło się też kilka nowych, równie fajnych:

"Komornik" (piosenka o Jasiu, który chciał zostać komornikiem):

"Jesteś lepsza niż kokaina"

"Piosenka Disco Polo"

Re: Nowe, fajne piosenki Witka (Witek Muzyk Ulicy)

Natalia
Bard obecnych czasów.....

Re: Nowe, fajne piosenki Witka (Witek Muzyk Ulicy)

Natalia
On jest dla mnie przykładem człowieka, który doszedł do granicy, do muru. Albo mógł być sobą albo niewolnikiem systemu. A wtedy... przypomniał sobie lata dzieciństwa, kiedy był szczęśliwym sobą.

Re: Nowe, fajne piosenki Witka (Witek Muzyk Ulicy)

"Witek Muzyk Ulicy - SPIRULINA"

Re: Nowe, fajne piosenki Witka (Witek Muzyk Ulicy)

"Witek Muzyk Ulicy - Krawat dusi mnie"

Witek Muzyk Ulicy - Kołysanka

"Witek Muzyk Ulicy - Kołysanka"

"Grażynka i motyle w brzuchu"

"Witek Muzyk Ulicy -Grażynka i motyle w brzuchu"

Witek Muzyk Ulicy JAJKO MIŁOŚCI (Teledysk LATO 2019)

"Witek Muzyk Ulicy JAJKO MIŁOŚCI (Teledysk LATO 2019)"