O co tu chodzi? Sprawa dot. konfliktu na Ukrainie?

O co tu chodzi? Sprawa dot. konfliktu na Ukrainie? – Sprawie chyba się bacznie Każdy przypatruje z uwagą... Opiszę Wam co ja zaobserwowałem w Warszawie. W momencie wybuchu konfliktu widzę non-sto...
Ja tam nikogo bić nie będę - chybaże w obronie własnej lub moich najbliższych... Za Sąsiadów to musiałbym się sporo nagłowić Nie bez przycz...
To dlaczego zapodałeś wątek o sąsiadach z piekła rodem? W jakim kontekście? Przeszkadzają Ci Ukraińcy w Polsce? Jeśli tak, to dlaczego akur...
Podam Tobie przykład... /widziałem to! / Pewna Laska kłóciła się masakrycznie ze swoim gachem i ktoś nagle stanął w Jej obronie... -Życie z ...
Czyli według Ciebie mamy nie wtrącać się, nie pomagać, żeby nie dostać po głowie, bo oni niby sami się pogodzą i nastanie pokój? Właśnie ten Tw...
Owszem reagować! Jak najbardziej!!! Ale z umiarem a i tak w tym szwunku dostaniesz po łbie właśnie Ty!!! Zobacz ile masy genotypów jest nawzaj...
„Nie dajmy się podpuszczać do wchodzenia AKURAT TERAZ w dyskusje o Wołyniu, o winie, o wzajemnych urazach i krzywdach z przeszłości. Te, zw...
Akurat zaszłości typu Wołyń, Katyń, Auschwitz a nawet Szwedzki Potop mnie nie dotyczą mimo, że moja Rodzina dość dużo ucierpiała podczas przeróżny...
"Nie wiem jak wrócę". Rozmawialiśmy z Ukraińcami na Dworcu Zachodnim”
Ok. Teraz rozumiem! Ten film powinien być na "STARTOWYM"!!! Może zamiast kamery zabiorę na Zachodnią zgrzewki wody, konserw, pieczywa...
Ok. Dzięki za materiał!
„Trolle dezinformują na temat Ukrainy” „- Grupy, które wcześniej bardzo aktywnie siały dezinformację na temat szczepień i rozmiarów pandemii,...
NIE! Masz rację! Jeżeli uważasz to za stosowne - skasuj mój post, zrozumiem :) Sam bym się nawalił jak Messerschmitt :/
Równolegle do działań militarnych Rosja rozpoczęła wojnę informacyjną w Internecie „W polskiej infosferze zaczynają pojawiać się coraz licznie...
Jak będzie mi się chciało to pojadę na Dworzez Zachodni z kamerą i to nagram! To akurat nie podlega tajemnicy... Abym był dobrze zrozumiany - w...