O rany, jak ona sie zamartwia;)

Re: O rany, jak ona sie zamartwia;)

da®®io
Aby i Amigo to klony konfederata Dziambra ktory - nie popiera 500+ ale je pobiera i który nie wierzy w koronowirusa choć sam na niego zachorował - czy to nie jest populistyczna hipokryzja, dwulicowość i zakłamanie robiące konserwowym czosnkom pokroju Amigo czy Aby spleśniała wodę z mózgu

Re: O rany, jak ona sie zamartwia;)

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Powiedzcie lepiej, Panowie, że jesteście zazdrośni, że Serenity wybrała innego, a nie Was. Kobiety najczęściej dokonują niezrozumiałych wyborów
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: O rany, jak ona sie zamartwia;)

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Jola! :)
Jola! :) napisał/a
No masz, widzę Kapitano, że również się zameldowałeś, nie szkodzi, że tutaj, Szefowa "wszystko widzì"! :)

Miłego, bleib gesund! :)
Witam. No tak, tyle lat od onetu... Przyznaje, ze sie nie spodziewalem, ze ona przejdzie na strone szalonej Ewki i teorii spiskowych.
Widac, ze wiek i samotnosc robia swoje:(

Re: O rany, jak ona sie zamartwia;)

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
Powiedzcie lepiej, Panowie, że jesteście zazdrośni, że Serenity wybrała innego, a nie Was. Kobiety najczęściej dokonują niezrozumiałych wyborów
Nie sadze zebym nalezal do tej grupy, ba, nawet nie sadze, ze byla taka grupa!
Moim wyborem zawsze byla Ewa. Osoba pelna empatii dla prawicowych politykow bez wzgledu na ich poczynania. Kobieta, ktora traktorow sie nie boi i orze jak moze! Ona wie wszystko z netu a nie z glownych sciekow.
Widzialem jej fotki zanim je skasowala i musze przyznac, ze Oda do Niej napisana przez jednego z forumowiczow choc jest odrobine przejaskrawiona odpowiada prawdzie, a styl bycia i slownictwo podkresla koresponduja z opisem.

Nic na to nie poradzę! Wybaczcie Poecie
Lecz ja się zakochałem w tej oto kobiecie!
Kocham małe oczęta, w tłuszczu zatopione!
Czółko niskie, dziewicze, myślą nieskażone.
Kocham krótkie nóżęta, które jak dwa słupy
Z trudem ciężar dźwigają wielkiej, tłustej ...
(Tu rym sami wymyślcie jeśli chcecie mili
By mi ten skromny wierszyk na forum puścili;))
Kocham wielkie piersiątka co wiszą jak dzwonki,
Te podwójne podbródki, tę talię biedronki.
Lecz przecież ma wybranka, prócz tłustego brzucha,
Winna mieć wiele zalet umysłu i ducha
Które chciałem opiewać! Lecz tu przyszła bieda!
Bo wierszyka o niczym napisać się nie da

Re: O rany, jak ona sie zamartwia;)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Serio...  Rzyg!

Re: O rany, jak ona sie zamartwia;)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Słownictwo Pawłowicz.... Wygląd Szydło... Dramat!

Dla Duszka, Mary, Małej 🤭 https://youtu.be/0tqpnTM8jSs

Re: O rany, jak ona sie zamartwia;)

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
Przylażczka napisał/a
[...]

O gustach się nie dyskutuje
No i zdecydowanie potwierdza się powiedzenie, że "każda potwora znajdzie swego amatora".
Musisz być silny
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣
123