"O slowa dotrzymaniu przez rzad" ;)

Kpt.Wojtek
Rząd na placu budowy tunelu w Świnoujściu: "Dotrzymaliśmy słowa".
Unia przypomina za czyje pieniądze

Rozpoczęcie inwestycji wzbudziła falę komentarzy. Obecni na uroczystości politycy obozu władzy podkreślali bowiem, że wcześniej inwestycji nie udało się zrealizować. - To potężne wiertło będzie kruszyć nie tylko warstwy ziemi, ale warstwy niemożności, kruchości i słabości. Bardzo wiele przedsięwzięć w Polsce przez wiele lat, dziesięcioleci, na takie bariery natrafiało - stwierdził na konferencji premier Mateusz Morawiecki.

Europoseł Joachim Brudziński podkreślał zaangażowanie w inwestycję premiera Jarosława Kaczyńskiego. Pierwsze decyzje dotyczące inwestycji zapadły bowiem w roku 2006, za pierwszych rządów Prawa i Sprawiedliwości. - Kiedy wokół tych wysp karsiborskich czasami żeglowaliśmy, zawsze, zawsze Jarosław Kaczyński pytał wtedy, czy inwestycja budowy tunelu postępuje - wspomniał polityk PiS.

Retoryka polityków obecnych na uroczystości nadania imienia maszynie drążącej była podobna do tej, którą prezentowali latem, podczas wizytacji placu budowy. "Z panem ministrem Markiem Gróbarczykiem oraz europosłem Joachimem Brudzińskim możemy powiedzieć wyraźnie: dotrzymujemy słowa" - stwierdził wówczas Andrzej Adamczyk, szef resortu infrastruktury.

https://next.gazeta.pl/next/7,151003,26854010,rzad-na-placu-budowy-tunelu-w-swinoujsciu-dotrzymalismy-slowa.html#s=BoxOpImg10

Re: "O slowa dotrzymaniu przez rzad" ;)

MaryLou
"Nasz" rząd zawsze dotrzymuje słowa....Nieladnie tak kpic z naszych cudownych dobrodziei...;)
Nareszcie przeciez bedziemy w Polsce...Dotąd yyyy..Pomorze bylo beeee...A zachodnie/moje/to juz  w ogole..a tu masz...Swinoujscie  ma tunel dzieki wspanialemu rządowi i cyk,Polska tu jest! Wielka ,jedna, zjednoczona!Przez nas! Pinokiów jak sie patrzy! A jam Polka wreszcie pelnom gembom..//// Jak Ci sie odwdziecze kaczuszko i ludziku z dlugim nosem?No jak??
:)))))

Re: "O slowa dotrzymaniu przez rzad" ;)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Jakież zacne imię ma to, to??? Przypomniała mi się scenka rodzajowa z taxi...
-Szybko na Kaczyńskiego!
-Zaraz, moment... Na ulicę, aleję, rondo, most, lotnisko, tunel, przekop?
Yyy... 🤔

Re: "O slowa dotrzymaniu przez rzad" ;)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Coś sobie przypomniałem 🤭 - tylko nie bierz serio...
https://demotywatory.pl/2515993/Czasami-klamstwo

Re: "O slowa dotrzymaniu przez rzad" ;)

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Działacze Agrounii próbowali spotkać się i porozmawiać z premierem Mateuszem Morawieckim, gdy ten otwierał obwodnicę Wrześni w Wielkopolsce. Konferencja prasowa została przerwana, a szef rządu odjechał. - Rolnicy przyszli, to premier uciekł. Tak się zachowuje rząd PiS - komentował jeden z rolników.

Premier Mateusz Morawiecki w piątek otworzył 5-kilometrową wschodnią obwodnicę Wrześni w Wielkopolsce.

Re: "O slowa dotrzymaniu przez rzad" ;)

MaryLou
Tak,widzialam jak spieprzał...Niech bedzie wiecej takich akcji...mamy nowego Leppera...ktos musi skubac te wladze...

Re: "O slowa dotrzymaniu przez rzad" ;)

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
A Ty oszukuj mile usmiechem,slowem,gestem...dopóki jestem...
spiewaja sobie fajnie  ..https://www.youtube.com/watch?v=NmTMcyCCELM

Materiał dla Ciebie i... Uśmiech 🥰 https://youtu.be/7IrePNEro4k