Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

"co Iranka myślała o Polsce? wywiad Pablo i Saharita"

"Poland, Polska? co? gdzie?! Iranka Saharita opowie o tym co wiedziała o Polsce przed przyjazdem do kraju nad Wisłą. Jakie miała skojarzenia kiedy padało hasło Polska, co wywarło na niej największe wrażenie, a co było największym szokiem podczas pierwszej wizyty"

"Dlaczego Iranka przyjechała do Polski?"

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

Ze słonecznego Dubaju do Polski

"Każdego roku coraz więcej obcokrajowców przyjeżdża do polskich miast na studia, do pracy, w odwiedziny lub po prostu aby podróżować i zwiedzać.

W tym filmie polsko-perska para Pablo i Saharita przeprowadzą wywiad ze swoją znajomą Kimią ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Poznamy jej historię w Polsce i cel wizyty. Czy jest dla niej zimno jesienią? I czy smakują jej pączki? Dostępne polskie napisy. "

Włącz polskie napisy:

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

Kolejna Iranka ubogaciła nasz piękny kraj :)

"Co myśli Iranka o Warszawie? - spacerem po Stolicy odkryjemy co się dzieje w naszych sercach"

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

Przyłaszczka
szuw napisał/a

Kolejna Iranka ubogaciła nasz piękny kraj :)

"Co myśli Iranka o Warszawie? - spacerem po Stolicy odkryjemy co się dzieje w naszych sercach"

Jak on pięknie mówi po polsku, jak radzi sobie z zaimkami wskazującymi. Naprawdę niewielu Polaków to potrafi. Super!

Słuchałam ostatnio rozmowy Niemców na temat trudności z językiem polskim. Nie myślałam, że taka prosta sprawa jak 1 piwo, 2 piwa i 5 piw może być tak zajmująca, że tłumaczyli to sobie przez godzinę z wielkim entuzjazmem.
🦋🦋🦋

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
[...]

Też podziwiam stopień opanowania języka polskiego, tym bardziej że nasz język jest trudny.

Oprócz języka polskiego — świetnie też mówią po angielsku, więc ogólnie pracowici i utalentowani obcokrajowcy studiują w Polsce :)

„Nauczycielka uczy najtrudniejszego języka na świecie”

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

Jestem uznawany za specjalistę dot. spraw konfliktowych.

Mit pierwszy! Wojna w Wietnamie była wojną domową.
NIEPRAWDA!
Linia demarkacyjna jakby niewtajemniczonych podzielić Czechy i Słowację

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

Co Rosjanie myślą o wojnie z Ukrainą?

Czy zbliża się wojna i kto jest agresorem?

Rosjanka mieszkająca w Polsce cytuje niektóre komentarze: