Odpalasz Mikolaju!

Kpt.Wojtek
Ja tez od zarania kocham motocykle. Pierwszym byl WLA42.

Re: Odpalasz Mikolaju!

da®®io
kto wie co to za tekst o Mikołaju?
" czy Mikołaj Święty wie, że
w gorączkowej atmosferze
tu czekamy ufnie, szczerze?
Niech przybieży, niech dobieży,
gdy blask świeczek przy wieczerzy
i magicznej chwili moc
rozjarzyła nam tę noc! "

Re: Odpalasz Mikolaju!

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Co tam motór, te płatki śniegu były cudne. Przydałoby się troszkę śniegu na święta :)

Re: Odpalasz Mikolaju!

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Mikołaj chyba do mnie tak pędzi :))), może jednak coś dostanę!
Ciekawe czy zdąży z tą Listą Niegrzecznych ..... )):D

Re: Odpalasz Mikolaju!

Wenus napisał/a
Co tam motór, te płatki śniegu były cudne. Przydałoby się troszkę śniegu na święta :)
Hejka Wenus, u mnie po śniegu wspomnienie pozostało, jakaś parodia, dziś 7 stopni i trochę deszczowo, a w święta nawet 9-10 st.C i nawet słoneczko, chyba taras odswieżę, bociana przed domem już mam  :))):D

Re: Odpalasz Mikolaju!

Wenus
Faktycznie u Ciebie już wiosna, nawet bociany przyleciały ;D
Szczerze mówiąc wolałabym taką wiosenną pogodę na święta niż pluchę, bo u mnie co napada to się zaraz topi :(