Ot i wyłoniła się zaginiona "Atlantyda"

Re: Re: Ot i wyłoniła się zaginiona "Atlantyda"

dziewczyna w perłowej sukience
Spróbujemy go złamać na miłość, np. szerokich wodnikowych horyzontów.

Re: Re: Ot i wyłoniła się zaginiona "Atlantyda"

Wspomnienie
,-2

Re: Re: Ot i wyłoniła się zaginiona "Atlantyda"

,-2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie

Re: Re: Ot i wyłoniła się zaginiona "Atlantyda"

dziewczyna w perłowej sukience
The Voice of Poland III - Arek Kłusowski i Tomson i Baron - "Show Must Go On"- Finał

Re: Ot i wyłoniła się zaginiona "Atlantyda"

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna w perłowej sukience
dziewczyna w perłowej sukience napisał/a
Znalezione w pamięci forum...co za niespodzianka.
Film został usunięty z powodu naruszenia zasad dotyczących nagości i treści pornograficznych. Kropelka musiała mieć tu ostrą jazdę...?
Dziewczyno, ale w przypadku filmiku Kropelki nie było mowy o żadnym filmie dla dorosłych, więc to raczej nadpobudliwość YouTube (na 100%).

Mnie natomiast zastanowiły słowa piosenki, którą wrzuciłem kilka lat temu: "Hej dziewczyno, popatrz w moje piękne oczy — wyczaruję Ci z nich diabła, a Ty za nim w ogień skoczysz" ;)

(To o Kropelce i Wojtku) ;)