PILNE! Putin nie żyje, zmarł na zawał.

Nie żyje tygrys o imieniu Putin. Miał zawał serca

„Zoo w Minnesocie poinformowało o śmierci 12-letniego tygrysa amurskiego, który miał na imię Putin. Jak czytamy w komunikacie prasowym, zwierzę miało zawał serca”.

"Putin" zmarł na atak serca
Źródło: Minessota Zoo

Źródło: https://turystyka.wp.pl/nie-zyje-putin-12-letni-tygrys-mial-zawal-serca-6751062554000288a?utm_medium=WSP_Wykop_KAMP&utm_source=wykop_pl&utm_campaign=wspWykop_WP_TURYSTYKA

Re: PILNE! Putin nie żyje, zmarł na zawał.

Sputnik
A co to??? Clickbait?! Sorry ale nie mam czasu na takie dziecinady!
Właśnie wróciłem z roboty i średnio uśmiecha mi się bawić w takie zagrywki :/
Oczywiście szkoda Kocunia :(
Pozdrawiam i do miłego...

Re: PILNE! Putin nie żyje, zmarł na zawał.

Przyłaszczka

Tak sobie wszystko przemyślałam, że jednak śmierć Putina wszystkiego nie załatwi.
🦋🦋🦋

Re: PILNE! Putin nie żyje, zmarł na zawał.

MaryLou
Juz tam łapki zacieraja nastepcy Putina na kremlu...jego los jest przesądzony...

Re: PILNE! Putin nie żyje, zmarł na zawał.

Bidulek..////RIP