Czerwone kozaki
schodziły się
po krętych ścieżkach
świata

A pasjans
może sobie wychodzić
na nie

Będzie i tak na odwrót.

Czyli dobrze myślałem, że wychodzi na nie...
Ale myślę, że wcale nie musi być na odwrót  :)

PS. Dziękuję za wzbogacanie forum swoją osobą i świetnymi wierszami! :)

Re: Pasjans

Przyłaszczka
szuw napisał/a
Przylażczka napisał/a
Ciągle wychodzi na nie

Przekora wredna kudłata
została złapana
w sidła
własnej negacji

[...]

Wiem, że nie musi być na odwrót, ale bardzo bym chciała, żeby było na odwrót:)
Sięgam wysoko:)

PS Dziękuję. Wspominałam już, że jesteś ich jedynym fanem?:)))
PS 2 Chyba rzeczywiście propozycja Szuwlandnia dla Tego forum była najlepsza (chodzi mi o pisanie wierszy do Szuwlady:).
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣