Pato-dziennikarstwo 🤯

Sputnik
W tym miejscu dziękuję Loli bo otworzyła mi okienko na Świat w chwili próżności w czeluściach pato-netowych...

Pato-dziennikarz... Jeżeli nie chcesz się zaraźić tym ustrojstwem to w tył na lewo i do widzenia! Nie żartuję!

Jesteś? Spoko, ale na własną odpowiedzialność z uwagą bo to wciąga!
Długo szukać w netach o pato-dziennikarstwie (żadnego artykułu a będzie o tym głośno!).
Byli pato-streamerzy typu DanielMagical, Rafatus i inni...
Nie ukrywam, że jak byłem na L4 to obserwowałem jak patologia sobie radzi na live. Duży ERROR bo sam popijałem grzańca z miodem podczas kuracji. Jak tak można?!

Do rzeczy! (Nie czytajcie tego jeżeli chcecie nadal zachować zdrowy rozsądek!).

Jest taki jegomość Piotr Biedka. hmm... Z wyglądu pajac o IQ ameby. Drugi mój wniosek: żebrak jadący po naiwnych co wysyłają donejty i patronite (szczęście, że to się skończyło) czyt. wyłudzanie i to w momencie kiedy zaobserwowałem poszło zgłoszenie! Tak! Jestem konfidentem :))) W jego mniemaniu, oczywiście.
Na czym polega pato-dziennikarstwo?
Gość biega z telefonem i przedstawia relacje ze zgrupowań. Ostatnio widziałem z tzw. "Marszu Wolnych Ludzi" w Katowicach. Gdzie tu sens? Brak! Darł ryja i nic po za tym. Wg Loli to autorytet!
6h stracone ale pojawił się Gabryś! (błagam nie sprawdzajcie kto to jest bo będzie DRAMAT! odsłona kolejna).

Chciałbym Wam nakreślić sytuację krótkimi "shotami" ale ta patogia została usunięta.

Więc do czego zmierzam...
Miałem do czynienia z różnymi Ludźmi o różnych poglądach i nawet w konflikcie, sporze światopoglądowym istnieje wspólny mianownik.
Ten mianownik nazywa się SZACUNEK!
Sorry ale tego będzie BRAK dot. osób propagujących podobne treści. Wybaczycie mi?
Tematu nie wyczerpałem gdyż na na obecną chwilę rozgrywa się Międzynarodowy Festiwal Szachów w Polanicy-Zdrój więc spadam 🤗

Re: Pato-dziennikarstwo 🤯

Kpt.Wojtek
 Kamera miejskiego monitoringu w Lublinie zarejestrowała twórczą pracę dziennikarza miejscowego ośrodka TVP, który wygrzebywał śmieci z ulicznego kosza i rozsypywał je, by zrobić materiał o zaniedbanym placu w centrum miasta. Nagranie wywołało burzę, a TVP 3 Lublin poinformowała, że rozwiązała w trybie natychmiastowym umowę z Tomaszem Zalewą.

„Sterty śmieci, butelki po alkoholu i nocne imprezy. Tak wygląda plac Lecha Kaczyńskiego w samym centrum Lublina. Mieszkańcy interweniują, na razie bez większego efektu” – to fragment materiału Tomasza Zalewy wyemitowanego w „Panoramie Lubelskiej” TVP 3. Dziennikarz rozmawiał też z przechodniami, którzy narzekali na zaśmiecony plac.

Zalewa miał pecha, bo jego pracę zarejestrowała kamera miejskiego monitoringu. Władze Lublina postanowiły opublikować nagranie na swoim facebookowym profilu.

Re: Pato-dziennikarstwo 🤯

Re: Pato-dziennikarstwo 🤯

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
[...]

No i proszę jak to nic nie ginie w przyrodzie