Perełki ze strychu... Czyli nagrania z magnetofonu :)

Re: Perełki ze strychu... Czyli nagrania z magnetofonu :)

Sputnik
Właśnie znalazłem perełkę 🥰

To były czasy jak pomykałem Katowicką Wawa-Katowice raz w miesiącu rok 96-97 Fiatem Temprą 2.0 benzyna, białym, dyrektorskim.
To był świetny wóz! później Fiat Marea 1.6...

Ale Temprą najlepiej wspominam czasy...

Re: Perełki ze strychu... Czyli nagrania z magnetofonu :)

Sputnik
O rety...
Te utwory leciały w aucie na randki do Czerska, Radziejowic, Nieborowa, Żelazowej Woli... '97
100% skuteczności 🥰

Re: Perełki ze strychu... Czyli nagrania z magnetofonu :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
„HAPPYSAD - Nieprzygoda”

Re: Perełki ze strychu... Czyli nagrania z magnetofonu :)

Sputnik
Winyle to inna bajka!

Mam w swojej kolekcji ze 150-200 płyt i jest to pełna panorama... Ostatnio kupione w 2000 roku i są to single Depeche Mode z Ultra.

Dziś jest za późno by odpalać sprzęt ale warto mieć na uwadze by dbać o te nośniki :)

Nawet ostatnio myślałem o tym cacku! /nie pamiętam tylko przy jakich okolicznościach/.

Wysłuchać warto :)

Re: Perełki ze strychu... Czyli nagrania z magnetofonu :)

MaryLou
moja kolekcja winyli nieco skromniejsza,ale z 80 bedzie:)
mam dwa adaptery,jeden stoi przy lapie,na nim plyta zakupiona pod choinke przez syna rok temu ..Jazzmaster,właczam czasem...Nowy adapter kilka lat temu kupiony...Stary z ...1981 roku,piekny elegancki nieuzywany w szafce,ciekawe czy jeszcze dziala:)
Dore stare winyle...Jeszcze kolekcja pocztowek dzwiekowych,ale gdzie jest..nie pamietam...Przepadla chyba...Czar mlodosci..Czerwone Gitary i Rodowiczka :)))

Re: Perełki ze strychu... Czyli nagrania z magnetofonu :)

Sputnik
Trzymać, dbać, pielęgnować i słuchać. Winyle jeszcze wrócą do łask z zaświatów :)
Brzmienie, barwa dźwięku i klimat jest nieporównywalny z żadnym innym nośnikiem. A! Co ważne... NIE POŻYCZAĆ!!!

Jerema Stępowski - to Jego winyl chyba mam najczęściej katowany :)

12