Perełki ze strychu... Czyli nagrania z magnetofonu :)

Perełki ze strychu... Czyli nagrania z magnetofonu :)

W weekend dostałem jasny prikaz likwidacji moich zbiorów kaset albo lądują w koszu.

Decyzja łatwa do przewidzenia - zabieram je wszystkie!

Sztuk ok. 250-300.

Na obecną chwilę jak je przeglądam /wizualnie bo trza oczyścić z kurzu itd/ to wspomnienia wróciły i sam jestem zaskoczony w jakich okolicznościach były nagrania zdobyte, nagrane, słuchane...

Tu jest duża panorama dźwięków ale głównie muzyka elektroniczna w której kocham się do dziś! :) - z uwagą bo tego nie usłyszycie w komercyjnym radio!

Utwory były zgrywane z płyt CD prosto z Bremen albo od mojego Korepetytora co miał kuzyna w USA... A! Kto z Warszawy z mojego pokolenia to musi pamiętać DIGITAL - to była prawdziwa jaskinia piratów w latach 90-tych. DIGITAL to była wypożyczalnia płyt CD w Wawie :)

Mam w łapie pierwszą kasetę, TDK Chrome 74 min. , oczyszczoną z pyłu, nieopisaną więc jest zagadka i...
A! Jak jest nieopisana to szukam pudełka ale to jest sprawdzian dla umysłu co się działo dekady temu...

Utwory będą także z satelity - HR XXL, Sputnik.de, Radio Multi-Kulti, Radio 1 from UK.

Przedział rocznikowy z nagrań to 1986-2010

Uuuwaga! 3-2-1 Start! 👋

Re: Perełki ze strychu... Czyli nagrania z magnetofonu :)

Sputnik
1. Utwór to Inner Circle i rok 1993/1994 i mało kto o nim słyszał... Na SAT1 był dokumentalny serial z czołówką muzyki ww. "Cops".  Miałem singiel CD - 3 utwory ale tylko oryginał jest wart uwagi.
Singiel przepadł w akcji w niecały kwartał - w sumie nie płakałem bo miałem go na kasecie 😎

Re: Perełki ze strychu... Czyli nagrania z magnetofonu :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Ten utwór był poszukiwany przeze mnie ok 10 lat! - po obejrzeniu filmu. VHS-y niestety rozdałem ale mam ich jeszcze z 50 🤗

Re: Perełki ze strychu... Czyli nagrania z magnetofonu :)

Sputnik
Kolejna perełka :) Nie mam pojęcia skąd mam to w nagraniach ale też szukałem tego CACKA kilka lat...

Re: Perełki ze strychu... Czyli nagrania z magnetofonu :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Ten utwór pamiętam jak dziś! 1991/92 rok i remix The Invisible Man.
Nie do zdobycia w Polsce!  Kaseta Maxell :) To był czad!

Kaseta i nagranie z Kanady 🤩

Re: Perełki ze strychu... Czyli nagrania z magnetofonu :)

Sputnik
Aby nie było, że miałem same piraty... Złowiłem w swojej kolekcji z 50 oryginałów w tym zjechane do bólu Prodigy na walkmanie 😎

Utwór niedoceniony, a szkoda!

Re: Perełki ze strychu... Czyli nagrania z magnetofonu :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Kaseta /polska/ SUPER FERRO :) - tylko po tekście znalazłem Wykonawcę i tytuł...

Re: Perełki ze strychu... Czyli nagrania z magnetofonu :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
WestBam - Rosenmontagsrave 2002
Nagrane z satelity na kasetę Sony HF 90 min. - Nic lepszego nie miałem pod ręką a nie szczędziło się na taśmach...

To nie Każdemu się spodoba ale taka też muza była grana...

12