Perełko, odezwij się!

Koniec naszej banicji, ale admin wodniczek:))) musi ponieść stosowną "karę", by podobna sytuacja już się nie powtórzyła.
Jednak brakuje mi pomysłów, liczę na pomoc! :)

Pozdrawiam serdecznie :)

Re: Perełko, odezwij się!

dziewczyna z perłami
Cześć Joleczka.  Może Admin osiągnął poziom, gdzie energia idzie za skoncentrowaną myślą i myśl się materializuje?
Poniósł konsekwencje, więc karać go już nie ma za co.  Ale przy tej okazji wykazał się profesjonalizmem w ratowaniu forum. I...będzie pamiętał, aby nie przyciskać nie tego guziczka.
Pozdrawiam w poniedziałkowy poranek.

Re: Perełko, odezwij się!

dziewczyna z perłami
Pozdrowienia dla Marcinka -  jak głosi huna "Skuteczność jest miarą prawdy"

Re: Perełko, odezwij się!

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
[...]

Jesteś bardzo wyrozumiała Perełko :), u mnie Marcin ma wybaczone tylko dlatego, że pomimo awarii wszyscy się tu ponownie odnaleźliśmy :)

Re: Perełko, odezwij się!

dziewczyna z perłami
Nie pisz tego głośno, bo nie zrobi ci więcej takiego pięknego awatara.

Fajna Perełka, jak z bajki.