Pewna uwaga dla Pań przed świątecznymi pracami >;D

Pewna uwaga dla Pań przed świątecznymi pracami >;D

Re: Pewna uwaga dla Pań przed świątecznymi pracami >;D

sputnik
Z życia wzięte :) Innymi słowy dyspensa :)

Re: Pewna uwaga dla Pań przed świątecznymi pracami >;D

Re: Pewna uwaga dla Pań przed świątecznymi pracami >;D

Wspomnienie

Re: Pewna uwaga dla Pań przed świątecznymi pracami >;D

:))) I śmieszno , i straszno  - Panie są w pewnym sensie same sobie winne, że nie dostrzegają tego co jest naprawdę w życiu ważne....

Re: Pewna uwaga dla Pań przed świątecznymi pracami >;D

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie

Re: Pewna uwaga dla Pań przed świątecznymi pracami >;D

sputnik
Podejrzewam :) Dziś mam maraton filmowy i zafunduję sobie piwko! Z bałaganem to jest tak by do niego nie doprowadzić ale czasem się nie da! Wiem z autopsji :) Miałem Gościa przedwczoraj i był zaskoczony, że mieszkam wręcz sterylnie! :) Grunt to na bieżąco nie bałaganić :) Jutro mam wolne i posłuchałem sobie Lorenca i "Psy2" lecą na tapecie po kilku latach, a jak :) https://youtu.be/A9WSiEDeu0I