Piekło w AFGANISTANIE

Re: Piekło w AFGANISTANIE

MaryLou
Kawusiu,ochłonelam juz troche,zdenerwowalam sie,bo myslalam,ze jestes fanka pinokia, /przeciez masz prawo/ i chcesz brnac w temat uchodzcow niczym pare lat temu na forum obok,i chcialam uniknac tego jazgotu,jaki tam wtedy sie rozpetal...Kto by pomyslal,ze ten rzad wygral wybory na fali antyimigranckiej a teraz jest rzadem najbardziej popierajacym imigracje i przyjmowanie uchodzcow...Doczekalam sie,ale to gorzki smak zwyciestwa,pamietajac jakie petardy rzucali "magicy" obok..Dlatego odeszlam z tamtego forum,bo z takimi ludzmi nie chce miec do czynienia.   Przepraszam Cie zatem , masz racje,nie narzucajmy sobie narracji. Za mocno sie unioslam,jak to lwiczka:))) Z drugiej strony skorpiony same sie pchaja "pod nóz",wiem,bo mam z nimi wiele do czynienia...Najpierw prowokacja,potem kontrakcja a potem rzewne łzy i zale i pretensje...Czasem same sobie grabią,zreszta wiesz to sama, co Ci bede mowic... Jednakowoz szanuje Cie jako czlowieka,ani nie zycze Ci zle,przeciwnie, rozwijaj sie wspaniale!

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Kawusia
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Afganistan często jest porównywany do Wietnamu.
Hmm... Jest pewna analogia aczkolwiek bardziej sytuacja przypomina sąsiedni kraj - Kambodża i działania Talibów przypomina Czerwonych Khmerów. Temat rzeka i nie chcę zanudzać bo o Azji Południowo-Wschodniej mogę rozprawiać godzinami...
W skrócie: Afganistan to kawał skały, który nie rokuje na poprawę i żadne siły stabilizacyjne nie pomogą. Zabrzmiałem jak totalny arogant ale znam 5 osób, które były na kontyngencie i ten kraj jest niereformowalny. Każda ingerencja na zmianę ustroju jest bez sensu!

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Temat jest trudny. Historia przypomina Kambodżę. Polecam Wam film "Pola śmierci" analogia jest identyczna!

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
[...]
Zgadzam sie z tym w pelni. Chinczycy maja potencjal i sie z nimi dogadaja. Rosja juz chyba nic nie zrobi bo ich tam nienawidza i zadnych szans.
Kpt.Wojtek 🌟

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Kawusia
[...]

Oczywiście, że bym pojechał! W 2008 roku zostałem ochotnikiem z tego powodu zaciągając się do armii.
123