Piekło w AFGANISTANIE

Re: Piekło w AFGANISTANIE

MaryLou
Kawusiu,ochłonelam juz troche,zdenerwowalam sie,bo myslalam,ze jestes fanka pinokia, /przeciez masz prawo/ i chcesz brnac w temat uchodzcow niczym pare lat temu na forum obok,i chcialam uniknac tego jazgotu,jaki tam wtedy sie rozpetal...Kto by pomyslal,ze ten rzad wygral wybory na fali antyimigranckiej a teraz jest rzadem najbardziej popierajacym imigracje i przyjmowanie uchodzcow...Doczekalam sie,ale to gorzki smak zwyciestwa,pamietajac jakie petardy rzucali "magicy" obok..Dlatego odeszlam z tamtego forum,bo z takimi ludzmi nie chce miec do czynienia.   Przepraszam Cie zatem , masz racje,nie narzucajmy sobie narracji. Za mocno sie unioslam,jak to lwiczka:))) Z drugiej strony skorpiony same sie pchaja "pod nóz",wiem,bo mam z nimi wiele do czynienia...Najpierw prowokacja,potem kontrakcja a potem rzewne łzy i zale i pretensje...Czasem same sobie grabią,zreszta wiesz to sama, co Ci bede mowic... Jednakowoz szanuje Cie jako czlowieka,ani nie zycze Ci zle,przeciwnie, rozwijaj sie wspaniale!

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Kawusia
MaryLou napisał/a
[...]
Nie Lwico nie głosowałam na Pis i jestem przeciwna ,ale w wasze polityczne rozgrywki się nie wtrącam,bo tematy polityczne raczej mnie nie interesują,poza wyjątkami.Jak nas wywalą z Unii to ich chyba pogryzę.Mam nadzieję ze do tego nie dojdzie.Oj nigdy nie płaczę Lwico,raczej nie znasz skorpionów,albo masz o nas mylne zdanie.Jeśli chodzi o Ciebie ,to uważam ze z racji wykonywanego zawodu,po prostu uważasz ,że masz zawsze rację,i jak ktoś myśli inaczej to myśli źle.Rozwijamy się do końca życia,i nikt nie jest we wszystkim dobry ,bo w tedy w niczym nie jest dobry.Ta wyniosłość Twoja to pewnie ,wynik nauczania w systemie,ale ja już przywykłam i przynajmniej wiem co się po tobie spodziewać.I nawet cieszę się że wywaliłaś te wady na stół ,i nie udajesz kogoś kim nie jesteś.Ja też Święta nie jestem i już raczej nie będę.Tobie też życzę dobrze ,bo w końcu nie mam powodu żeby życzyć Ci źle

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
Były prezydent USA, Donald Trump, określił trwający w Afganistanie chaos jako największe upokorzenie w historii Ameryki. Próbował bronić w ten sposób porozumienia, jakie jego administracja zawarła z talibami w zeszłym roku.

W lutym 2020 r. administracja Trumpa ogłosiła zawarcie z talibami porozumienia o zawieszeniu broni. Wzywało ono do wycofania wszystkich wojsk bojowych Stanów Zjednoczonych z Afganistanu do 1 maja tego roku. Były prezydent ocenił, że umowa była świetna.

W poniedziałek natomiast Joe Biden mówił, że ma tym porozumieniem związane ręce.
To prawda,ale wiesz do końca nie wiemy czy to nie rozgrywka polityczna? Czy na prawdę Biden nie mógł nic zadziałać ?Zmienić decyzji Trampa?
Teraz będą zwalać na siebie winę,i tyle się dowiemy prawdy.

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Afganistan często jest porównywany do Wietnamu.
Hmm... Jest pewna analogia aczkolwiek bardziej sytuacja przypomina sąsiedni kraj - Kambodża i działania Talibów przypomina Czerwonych Khmerów. Temat rzeka i nie chcę zanudzać bo o Azji Południowo-Wschodniej mogę rozprawiać godzinami...
W skrócie: Afganistan to kawał skały, który nie rokuje na poprawę i żadne siły stabilizacyjne nie pomogą. Zabrzmiałem jak totalny arogant ale znam 5 osób, które były na kontyngencie i ten kraj jest niereformowalny. Każda ingerencja na zmianę ustroju jest bez sensu!

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Temat jest trudny. Historia przypomina Kambodżę. Polecam Wam film "Pola śmierci" analogia jest identyczna!

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
[...]
Zgadzam sie z tym w pelni. Chinczycy maja potencjal i sie z nimi dogadaja. Rosja juz chyba nic nie zrobi bo ich tam nienawidza i zadnych szans.

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Temat jest trudny. Historia przypomina Kambodżę. Polecam Wam film "Pola śmierci" analogia jest identyczna!

To przykre ,ale niestety prawdziwe,a cierpią najbardziej bezbronni ,dzieci i kobiety...

[...]

Chińczycy potrafią prowadzić interesy,jest ich dużo ,więc muszą dbać o swój tyłek.Zgodzę się niestety  i ja z tym co pisze Sputnik,a nawet przyszło mi do głowy, że może chcą żeby się wybili między sobą.Ale to by było nie humanitarne ,tylko kogo to będzie obchodzić ,nikt nie chce się tam narażać,a wysyłanie żołnierzy na pewną śmierć tam ,też się im nie kalkuluje.
1234