Piekło w AFGANISTANIE

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Kawusia
Sputnik napisał/a
Oczywiście, że bym pojechał! W 2008 roku zostałem ochotnikiem z tego powodu zaciągając się do armii.
Sputniku to piękna postawa,godna prawdziwego żołnierza.

Re: Piekło w AFGANISTANIE

MaryLou
I porównaj teraz Kawusiu postawe Krzysia z postawa patryjoty Wojcieszka...Takiego tchorza,manipulatora i konformisty=oprotunisty to ja nie widzialm w zyciu..Bez zasad, tylko kasa,kasa,kasa..I gęba pełna frazesów....Rzy...ć sie chcialo na tamtym forum..Bleee...

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Kawusia
MaryLou napisał/a
[...]
Zawsze lepszy taki co weźmie broń na ramię i w razie zagrożenia stanie w obronie kobiet i dzieci ,niż taki co nie potrafi stanąć w obronie nękanej kobiety i gnębionej przez innych forumowiczów.Ale widzisz Lwiczko my już może nie doczekamy tego,ale w młodym pokoleniu zanika patriotyzm i kiedyś nie będą chcieli nawet pamiętać o ludziach którzy walczyli na wojnie.Musimy przypominać młodym ludziom o patriotyźmie,o walce o swoje ideały

Re: Piekło w AFGANISTANIE

MaryLou
No własnie...Mlodym warto przypomniec co to jest Afganistan,gdzie lezy i o co tam chodzi ...w rozmowie dwóch młodych kobiet ze Sky Dreams...Live leci teraz..Polecam..https://www.youtube.com/watch?v=vLkfRDxOFdc

Re: Piekło w AFGANISTANIE

MaryLou
A tu Raport Rosiaka.Wywiad z ambasadorem Afganistanu , Pan Tahir Qadiry.
https://www.youtube.com/watch?v=NM0ahrdxd3U

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
To nie jest takie wszystko kolorowe jakby to wyglądało...
Część chłopaków pojechało na kontyngent dla kasy.
Mnie nie brakowało więc czysta idea mi przyświecała.
Mój Pułk JW2414 milczał co tam się dzieje.
Niestety dowiedziałem się przypadkiem na proste zapytanie czy kogoś odstrzeliłeś?
A kto to ich tam wie... Strzelali na oślep bez rekonesansu u potencjalnego wroga czy są ofiary, straty.
Jechali dalej...
Druga sprawa to zginęło podczas mojej chwalebnej służby trzech chłopaków i serio wtenczas wybucha fala nacjonalizmu! Nie mylić z patriotyzmem!!!

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Kawusia
Sputnik napisał/a
[...]
Żadna kasa nie wróci życia,trzeba o tym pamiętać.

Re: Piekło w AFGANISTANIE