Piosenki do kotleta

Re: Piosenki do kotleta

Przyłaszczka
szuw napisał/a
Przylażczka napisał/a
Na początek coś lirycznego. Brzmi wprawdzie jak deser, a nie przystawka, ale dobry deser przed kotletem nie jest zły
Dziękuję za założenie wątku i świetną muzykę oraz piosenkę.

Taki wątek na pewno się przyda, gdy nie możemy się zdecydować pomiędzy „Piosenkami  o poranku” a „Piosenkami przed snem...

Poza tym wielu świetnych artystów zaczynało od muzyki i piosenek granych do przysłowiowego kotleta.

Widzę też, że Darrio oraz Sputnik nie mogą się już doczekać, aby dodać piosenkę lub muzykę w tym wątku.

 A każda próba oderwania ich od brudnej polityki — liczy się na wagę złota, dziękuję :)

Moja dzisiejsza propozycja piosenki do kotleta:

"Beata Banasik | Stara piosenka"

Oczywiście nie ma za co
Zobaczymy, czy ten wątek będzie żywy.
Sputnik już dodał piosenkę, a Darrio nie dał Ci się podpuścić
Oderwać Panów od polityki się nie da, może na sekundę. Są przecież sprawy ważne i ważniejsze.

𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Piosenki do kotleta

Przyłaszczka
ciekawe jaka muzyka pasuje do kotleta mielonego, a jaka do schabowego - ja preferuję hard rock z lat 70-tych:)
Nie wiem, ale słyszałam o takiej muzyce, co się nazywa rąbanka
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Piosenki do kotleta

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a

Kurde mol! Nikt się nie skumał, że daję serdecznie łapę

Eee. Lipa jak 150. By nie przeklinać!
Idę spać..........
Czasu brak, Sputniku, to dlatego, a nie przez brak kumania
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Piosenki do kotleta

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
"Nick Jonas - Bacon ft. Ty Dolla $ign"

Re: Piosenki do kotleta

Kpt.Wojtek
[...]

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Piosenki do kotleta

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
„Starcrawler - I Love LA”