Piosenki o poranku

Re: Piosenki o poranku

Przyłaszczka
"Nie chcę dużo na Boże Narodzenie.
Jest tylko jedna rzecz, której potrzebuję..."

https://youtu.be/yXQViqx6GMY
🦋🦋🦋

Re: Piosenki o poranku

"T.Love - Warszawa"

Re: Piosenki o poranku

Dobry dzień 🤫 Ciii by nikogo nie obudzić 🤭 Dostałem rozkaz na 3:30. Muzyczka https://youtu.be/_L9dNi7R1kE

Re: Piosenki o poranku

"Andrzej Piaseczny i Robert Chojnacki - Budzikom śmierć - Opole 1996"

Re: Piosenki o poranku

Sputnik
"Po północy niech dzwoni kto chce" Niewątpliwie sympatyczna piosenka 🙂 Kojarzy mi się z praktykami na Siekierkach jak byłem uczniem Technikum i na jej punkcie oszaleli wszyscy. Ja byłem wtenczas na etapie Depeche Mode i ogólnie elektroniki. Innymi słowy same dobre wspomnienia.

Re: Piosenki o poranku

"Vanessa Carlton - A Thousand Miles"

Re: Piosenki o poranku

Przyłaszczka