Piosenki o poranku

Re: Piosenki o poranku

Przyłaszczka
szuw napisał/a
Przylażczka napisał/a
A może zrobić wątek: piosenki do kotleta?
Czy poważnie myślisz, że taki wątek muzyczny by się przydał?
Pytam, ponieważ „piosenki do kotleta”  to szeroki temat:
disco polo grane gdzieś na weselu,
blues w zadymionej, nowojorskiej restauracji,
poezja śpiewana w klubie studenckim,
itp. itd.
Czyli mix muzyki, bo praktycznie każdą muzykę można zagrać i zaśpiewać do kotleta :)

PS. Jestem za — forum od jednego muzycznego wątku więcej nie straci,
a jedynie może zyskać :)

PS. Ale to Twój pomysł, więc pozostawiam Ci zainicjowanie tego wątku muzycznego i zagranie pierwszego akordu,
 ja chętnie dołożę swoją cegiełkę w postaci piosenek ;)
 Nie, nie pisałam poważnie. Po prostu się zastanawiałam, do którego wątku wrzucić moją piosenkę. Ale masz rację, do kotleta można grać i śpiewać wszystko, byle pozytywnie wpływało na perystaltykę jelit

Być może utworzę taki wątek...
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Piosenki o poranku

„Miley Cyrus — Plastikowe serca”

Re: Piosenki o poranku

Z uporem maniaka tylko Wam to grozi....

Re: Piosenki o poranku

Dłuuugo się zastanawiałem gdzie  to  umieścić... / poznałem Kotkę Gospodarzy, Inwestorów prawdzdziwą i normą są dwie myszy +ptak gratis...

-Zapoda na śniadanie myszę.

Termin realizacji...

Mrozy idą więc jak najszybciej...

9 Myszy pytam i Kota chować jestem gotów...

Jak to wszystko pogodzić?!!!

PS. Kotka po potrąceniu Aaale łowna i przynosi mi stos myszy. Jak temu zaradzić?!

Re: Piosenki o poranku

„Muniek Staszczyk - Pola”

Re: Piosenki o poranku

Jak dziś pamiętam ten utwór na Węgry...
:)

Re: Piosenki o poranku

To jest mój hymn na Pendziu czyt. Pendolino na którym pomykałem 2000 km dziennie :)

1 ... 6789101112 ... 20