"Miasto budzi się...."

Re: Piosenki o poranku

"Lady Pank - Zamki na piasku"

Re: Piosenki o poranku

Mnie od ponad kwartału budzi to...  https://youtu.be/0tqpnTM8jSs

Re: Piosenki o poranku

Przyłaszczka
Fajny pomysł, drogi Szuwarku
W związku z tym. Mocno energetyczna piosenka na pobudkę przed Świętami.
https://youtu.be/N-PyWfVkjZc
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Piosenki o poranku

Niedziela rano w tonacji starej dobrej Tróji... https://youtu.be/-pob1sW4AjY

Re: Piosenki o poranku

MaryLou
Po czyms takim chce sie wstac! https://www.youtube.com/watch?v=1wGRruLvjkw   zrodlo Marco
W przeciwienstwie do tego: https://www.youtube.com/watch?v=GS8s7Of1pDM   "Siekiera, motyka, covid, kaczka"
Pandemiczna Spółdzielnia Artystów i Rzemieślników

Re: Piosenki o poranku

Sputnik
Pierwszy clip to TW Balbina... Perukarz Suski zadbał o detale 🏳️‍🌈
Natomiast drugi clip wpada w ucho... Strach się nie bać -jak to było? W nocy nalot w dzień łapanka... Wszystko się zgadza 👍
1234 ... 20