Piosenki piłkarskie

Przejrzałem już polskie propozycjo piosenek na Mundial 2018, a teraz przeglądam rosyjskie propozycje na mundial. Wydaje mi się, że  zarówno te polskie, jak i rosyjskie propozycje są "trochę" kiczowate. Niektóre są lepsze, inne gorsze, ale ogólnie chyba nic specjalnego. Nie ma to, jak dawny
"Entliczek pentliczek"  albo ty się bracie nie denerwuj

Poniżej niektóre rosyjskie propozycje piosenek ma Mundial 2018:

Re: Rosyjskie piosenki piłkarskie na Mundial 2018

Jola
Nie przeglądałam jeszcze, wieczorem z ciekawości zerknę w linki, ale wydaje mi się, że osławionego z 2012 raczej trudno przebić, niby nic takiego "o, o, o..."! :)):P, ale jednak! :)

„Oceana - Endless Summer (Official Video UEFA EURO 2012)”
https://youtu.be/5EVhiBGvVFc

Re: Rosyjskie piosenki piłkarskie na Mundial 2018

Pierwsza od góry jest całkiem niezła no i ten kawałek "zbuntowanego anioła" (tylko szkoda że ze studiem wleźli)

Re: Rosyjskie piosenki piłkarskie na Mundial 2018

Jola napisał/a
Nie przeglądałam jeszcze, wieczorem z ciekawości zerknę w linki, ale wydaje mi się, że osławionego z 2012 raczej trudno przebić, niby nic takiego "o, o, o..."! :)):P, ale jednak! :)
Z tego samego Euro , utworek wszechczasów Joluś. Nr 1 w TV i przebija wszystko mym zdaniem  ;))

Re: Rosyjskie piosenki piłkarskie na Mundial 2018

Jola
Ryo2 napisał/a
Z tego samego Euro , utworek wszechczasów Joluś. Nr 1 w TV i przebija wszystko mym zdaniem  ;))

Ha ha ha, o tym zapomniałam, no przecież! :DD

Re: Piosenki piłkarskie

Polacy nic się nie stało,

Polacy nic się nie stało! :)

(czyli nasz nieoficjalny hymn piłkarski)

QUANTANAMERA - Agnieszka Flis, violin cove