Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

Maciej Święty Jankowski — Po prostu sen...

Re: Piosenki przed snem.....

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka

Re: Piosenki przed snem.....

„Urszula i Budka suflera — Bogowie i demony”

Re: Piosenki przed snem.....

Sputnik
Dobre! Tego materiału nie znałem 🤗

Re: Piosenki przed snem.....

Falling In Reverse – „Nie jestem wampirem”

„Cóż, nie jestem wampirem
Ale czuję się jak jeden z nich
Czasami śpię cały dzień
Bo nienawidzę słonecznego blasku
Ręce zawsze drżą
Ciało zawsze obolałe
Jest ciemno, gdy się żywię

Cóż, mogę zwabić do mojego łóżka każdą kobietę, jaką tylko chcę
I Whiskey jest moją świętą wodą*
Matki, lepiej zamknijcie na klucz swoje drzwi i ukryjcie wasze córki

Jestem nienormalny!
Czuję to w kościach
To przepływa przez moje żyły
Kiedy stałem się taki lodowaty?
Na miłość boską!
Gdzie jest moja samokontrola?
Jeśli dom jest tam gdzie moje serce,
To moje serce straciło wszelką nadzieję

Więc, nie jestem zombie
Ale dziś czuję się jakbym był jednym z nich
Wymuszona utrata przytomności*
Chemiczne szaleństwo!

Ciągle kręci mi się w głowie
Przez ten rozmazany wzrok
Mój żołądek ma dość!
Czuję się jak kobieta
Która jest w ciąży
Bo ciągle rzygam

Cześć, mam na imię Ronnie!
Jestem nałogowcem!
"Cześć Ronnie!"
Tatuś nigdy nie powinien wychowywać mnie na Black Sabbath

[...]

Bóg błogosławi teraz was wszystkich!
Bo idę prosto do piekła.
I zabieram was ze sobą
Wiesz o tym cholernie dobrze

[...]